مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. مرداد 1391 - 13:06   |   کد مطلب: 1417
پس از فرار باقی‌ماندگان تروریست‌های منطقه صلاح الدین حلب، ارتش ساعتی پیش پاکسازی دومین منطقه مهم حلب را با کشتن چندین تروریست در الاذاعه آغاز کرد.
پاکسازی «السکری» حلب آغاز شد/درگیری‌های شدید در الاذاعه

به گزارش صدای دانشجو به بقل از فارس، منابع خبری در سوریه اعلام کردند که ساعتی پیش عملیات پاکسازی منطقه السکری، دومین منطقه مهم شهر حلب آغاز شد.

ارتش سوریه پس از سرکوب تروریست‌ها در صلاح الدین که مهم‌ترین و اصلی‌ترین مقر تروریست‌ها در حلب بود، اکنون در السکری عملیات پاکسازی را آغاز کرده است.

پایگاه خبری عاجل سوریه گزارش کرد که ارتش موفق شد امروز حمله افراد مسلح به زندان مرکزی حلب را دفع کند. این زندان چندین بار هدف حمله قرار گرفته است.

خبرنگار عاجل از حلب گزارش کرد که ارتش سوریه موفق شد چندین بار با حمله افراد مسلح به زندان حلب در مسلمیه مقابله کند. هدف افراد مسلح از حمله به زندان مرکزی حلب، آزادسازی مجرمان با هدف خلق بحران در شهر حلب است.

* تمام حمله کنندگان به زندان حلب که از صبح امروز سه بار حمله شده بود، کشته شدند. گفته می‌شود تعداد این تروریست‌ها به چند ده نفر می‌رسد.

* هم‌اکنون در منطقه السکری عملیات ارتش آغاز شده است و ارتش سرگرم مقابله با تروریست‌هایی است که از صلاح الدین به این منطقه فرار کردند. عاجل افزود که عملیات ارتش در این منطقه نیز مانند عملیات در صلاح الدین پیش می‌رود.

* استاندار حلب دستور داده است تا نقاط آسیب دیده صلاح الدین بازسازی و عملیات تعمیر و نگهداری نقاط مختلف آغاز شود.

* منطقه الاذاعه حلب نیز شاهد درگیری ارتش و گروهک‌های مسلح است و تاکنون بخش عمده‌ای از این افراد کشته و مجروح شده‌اند. درگیری در این منطقه شدید گزارش شده است.

دیگر شهرها:

* از شهر حمص نیز خبر می‌رسد که نیروهای حفظ امنیت موفق شدند دو خودرو وانت مجهز به تیربار دوشکارا نابود کنند و سرنشینان مسلح آن را از پای در آورند. این درگیری در القصیر رخ داد.

همچنین در منطقه کفر حمره این شهر نیز درگیری شدیدی در جریان است. ارتش موفق شد همه افراد یک گروهک کفر حمره را بکشد.

* در خالدیه حمص نیز افراد مسلح به نیروهای حفظ امنیت حمله کردند اما تلفات احتمالی این درگیری هنوز گزارش نشده است.

* در دیرالزور در حدیقه النصاری در میدان الدوله نیز درگیری شدید در گرفت اما ارتش موفق شد چندین فرد مسلح را از پای در آورد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار