مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. مهر 1393 - 15:56   |   کد مطلب: 14290
این روزها آل سعود به جای تمسک به عدالت و حسن رفتار با شهروندان خود به اعمال غیر انسانی و خلاف مروت دست می زند و غرب به اصطلاح جانب دار حقوق بشر نه تنها تعرض نمیکند بلکه خود در طراحی و پیشتیبانی همه جانبه ی آن اقدام می نماید.
حکم اعدام آیت الله النمر کاملا جاهلانه و سیاسی است

به گزارش صداي دانشجو متن بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان همدان به شرح زير است:

بسمه تعالی

صدور حکم اعدام برای آیت الله نمر باقر النمر روحانی مبارز و مظلوم عربستان توسط رژیم آل سعود نه تنها سبب نگرانی جامعه ی جهانی و برانگیخته شدن خشم آزادی خواهان عالم و انسان های پاک و با وجدان گردیده است بلکه موجب تأسف و تأثر شدید جهان اسلام از این موضوع شده است.

برائت از کفار و مشرکین از اهم تکالیف مسلمانان است  اما متأسفانه شاهد آنیم که رژیم عربستان سعودی جزء معدود کشورهای منطقه است که کاملا تابع سیاست های آمریکا،انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بوده و هست و باتمام قوا در خدمت مدعیان به اصطلاح حقوق بشر است و به رغم اعتراضات حریت خواهانه ی جهان؛ این روزها آل سعود به جای تمسک به عدالت و حسن رفتار با شهروندان خود به اعمال غیر انسانی و خلاف مروت دست می زند و غرب به اصطلاح جانب دار حقوق بشر نه تنها تعرض نمیکند بلکه خود در طراحی و پیشتیبانی همه جانبه ی آن اقدام می نماید.

در اعتراض به این حکم کاملا جاهلانه و سیاسی باید یاد آور شویم بنا به فرموده مقام معظم رهبری به عنایت حضرت حق چراغ روز افزون اسلام ناب با توطئه های استکبار جهانی و متحدان متحجر منطقه هرگز روبه خاموشی نخواهد رفت ان شاالله.

ما دانشجویان قاطعانه  بیان می داریم: دست نشاندگان آمریکا بدانند که هنوز متوجه قدرت جهان اسلام نیستند و آنهایی که حکم اعدام این فعال شیعی را صادر کرده اند آگاه باشند این حکم موجبات سقوط خائنین به حرم ا.. را تسریع می كند چرا که  جهان اسلام سکوت نخواهد کرد ودر صورتی که دست از پا خطا کنند باید منتظر پاسخ دندان شکن امت همیشه در صحنه ی اسلام باشند.

لذا ما به عنوان جزئی از جنبش دانشجویی آزادی خواه جهان اسلام  به جد از تمامی دست اندرکاران دستگاه دیپلماسی کشور تلاش بی وقفه ای را جهت فرونشاندن این حکم خائنانه مطالبه می کنیم.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاتة

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان همدان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار