مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. مهر 1393 - 14:35   |   کد مطلب: 14302
همزمانی جنایت اسیدپاشی‌ها در اصفهان و بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی را نباید نادیده گرفت و قطعا تحت تأثیر قرار دادن این طرح و ساختن چهره‌ای مخدوش از موضوعاتی مانند عفاف و حجاب چیزی جز نقشه دشمن نمی‌تواند باشد.
دست داشتن زنجیره ای ها در ماجرای اسیدپاشی ها

به گزارش صدای دانشجو به نقل از الفبا ،با نگاه به صفحه اول روزنامه ها و سایت های خبری به داغ ترین سوژه خبری این روزها پی خواهید برد.موضوعی که دل هر انسان مسلمان و آزاده ای را به درد می آورد.

در مورد تعداد قربانیان اسید پاشی که بازار شایعه سازان را داغ کرده است سردار عبدالرضا آقاخانی به ایسنا گفت: تا کنون تنها تعداد چهار مورد از اسید پاشی به بانوان در شهر اصفهان به تایید پلیس رسیده و آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر رسمی در این خصوص شایعه و کذب است.

اما این شایعات از کجا مطرح می شود ، چه علتی دارد و چه کسانی پشت پرده ماجرای اسید پاشی قرار دارند همه اینها با رصد دقیق سرخط خبری رسانه ها مشخص می شود.

ماجرایی که سعی در نسبت دادن آن به عناصر حزب اللهی به جد مطرح می شود.اما بر اساس اخبار منتشر شده 4 خانم قربانی این جنایت شده اند که دو نفر از آنها چادری بوده است بنابراین موضوعی که از سوی رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شود مبنی براینکه اسیدپاشی‌ها طرحی برای برخورد با بدحجابی است کاملا منتفی می‌شود و این کار نیاز به یک انگیزه قوی‌دارد که فرد حاضر می‌شود خود را در گیر مسائل قضایی و قانونی کند و سلامت و حتی زندگی یک نفر را به مخاطره بیندازد.

این در حالی است که رسانه‌های بیگانه و تعدادی رسانه ی زنجیره ای داخلی بیکار ننشستند و این موضوع را راهی برای برخورد با بی حجابی در جامعه که از سوی گروهی خاص برنامه ریزی شده است، عنوان کردند.

حال به نظر می رسد پروژه جدید ضد انقلاب برای تخریب چهره جریان حزب الهی جامعه کلید خورده است و این بار در تهمتی ناروا و آشکار، اسیدپاشی های اصفهان را برگردن این جریان می اندازند. این در شرایطی است که چنین رفتارهایی نه تنها با خط مشی، شرع، عرف و قانون حزب الهی ها همخوانی ندارد بلکه تجربه گذشته نشان داده که جریان های مخالف حزب الله، ید طولایی در چنین رفتارهایی دارند.

البته همزمانی جنایت اسیدپاشی‌ها در اصفهان و بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی را نباید نادیده گرفت و قطعا تحت تأثیر قرار دادن این طرح و ساختن چهره‌ای مخدوش از موضوعاتی مانند عفاف و حجاب چیزی جز نقشه دشمن نمی‌تواند باشد.

بی بی سی

بی بی سی

بی بی سی

بی بی سی

 

بهار نیوز

بهار نیوز

دیدگاه شما

آخرین اخبار