مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. آبان 1393 - 0:40   |   کد مطلب: 14328
پیام معاون فرهنگی نیروی مقاومت بسیج به برنامه تجلیل از دکتر زلفی گل:
دکتر مقام استادی را با تواضع، ریاست را با حلم و بردباری، مدیریت را با جهاد و مردم داری پیوند زد
دکتر مقام استادی را با تواضع، ریاست را با حلم و بردباری، مدیریت را با جهاد و مردم داری پیوند زد تا الگوی ماندگاری در ذهن و قلب تشنگان حقیقت رقم بزند.
دکتر مقام استادی را با تواضع، ریاست را با حلم و بردباری، مدیریت را با جهاد و مردم داری پیوند زد

به گزارش صدای دانشجو متن پیام سردار آزادی به این شرح است:

دانشمند خاکی

تجلیل جامعه دانشگاهی و مردم همدان از دکتر زلفی گل در حقیقت تکریم از مقام علم و دانش است که در آموزه های دینی ما در ردیف ایمان و تقوا و جهاد در راه خدا معیار فضیلت و برتری است.

دانشمند فرهیخته و ولایتمداری که با بینش و بصیرت الگویی برای مدیریت جهادی بود ودر دوران ریاست ایشان دانشگاه بوعلی سینا از نظر علمی و زیرساختی پیشرفت خیره کننده ای را تجربه کرد. ایجاد رشته های جدید و به ویژه در تحصیلات تکمیلی و دکتری، رشد پژوهش و مقالات علمی و توسعه چشم گیر فضاهای آموزشی و ورزشی از مصادیق همین نوع مدیریت است.

از مهمترین ویژگی های این استاد بسیجی اخلاق مداری ایشان است که جلوه آن را می توان در تعامل صمیمی و دوستانه با اساتید و دانشجویان و البته روحیه مردمی او یافت.

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت موجب شد دانشگاه بوعلی سینا علاوه بر افتخار میزبانی شهدای گمنام به پایگاهی برای بزرگداشت یاد و نام شهدا و ترویج ایثار آنها تبدیل شود.

دکتر مقام استادی را با تواضع، ریاست را با حلم و بردباری، مدیریت را با جهاد و مردم داری پیوند زد تا الگوی ماندگاری در ذهن و قلب تشنگان حقیقت رقم بزند. برای استاد عزیزمان سلامت و توفیق را از خدای بزرگ مسالت دارم.

معاون فرهنگی نیروی مقاومت بسیج

سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آزادی

دیدگاه شما

آخرین اخبار