مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. آبان 1393 - 17:07   |   کد مطلب: 14357
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
سهمیه هر دانشگاه بر مبنای تعداد ثبت‌نامی‌های عمره آن دانشگاه است
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: طبق مصوبات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان توزیع سهمیه عمره بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و میزان ثبت‌نام کنندگان آن توزیع خواهد شد.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

به گزارش صدای دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آخرین آمار ثبت‌نام عمره دانشگاهیان حاکی از ثبت‌نام بیش از190 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور برای تشرف به سرزمین وحی است.

وی در خصوص توزیع سهمیه عمره دانشگاهیان بین دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: طبق مصوبات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان توزیع سهمیه عمره بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و میزان ثبت‌نام کنندگان آن توزیع خواهد شد؛ یعنی دانشگاه‌هایی که ثبت‌نام کننده بالاتری داشته باشند، سهمیه بیشتری دریافت خواهند کرد.

زارع ادامه داد: طبق مصوبات شورای سیاستگذاری عمره دانشگاهیان، 39 درصد از سهمیه به دانشگاه‌های وزارت علوم (دانشگاه‌های اصلی، پیام نور، علمی کاربردی) دانشگاه آزاد 33 درصد، وزارت بهداشت 8 درصد و 20درصد هم به سایر دانشگاه‌ها از قبیل دانشگاه‌های غیرانتفاعی،غیردولتی، نظامی تعلق می‌گیرد.

گفتنی است، ثبت‌نام از دانشگاهیان سراسر کشور برای  تشرف به سرزمین وحی از 27 مهرماه در سایت لبیک آغاز شده و تا دهم آبان ماه در این سایت ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار