مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آبان 1393 - 23:30   |   کد مطلب: 14368
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان
حمایت جدی از تشکل‌ های مردمی راهبرد مدیریت شهری است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: راهبرد مدیریت شهری حمایت از تشکل‌های مردمی و کارهای فرهنگی خودجوش به ویژه توسط جوانان و نوجوانان است.
رضایی

به گزارش صدای دانشجو علی رضایی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان که با موضوع بررسی طرح پیشنهادی یکی از تشکل‌های مردمی برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حوزه فرهنگی، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی ایفا کنند.

وی اقدامات فرهنگی را نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت دانست و گفت: در این راستا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور نخبگان، کارشناسان و فعالان فرهنگی و اجتماعی اقدام کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان هدف از تشکیل جلسات هم‌اندیشی را استفاده از پیشنهادات و راهکارهای صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی برشمرد و افزود: می‌توان از ظرفیت نخبگان و کارشناسان فرهنگی در تولید محتوا در قالب مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا بهره گرفت؛ زیرا فلسفه تشکیل این مرکز در شورای چهارم بر اساس همین منطق انجام شد.

وی با اعلام اینکه سبک زندگی اسلامی محور برنامه‌های جلسات هم‌اندیشی فرهنگی و اجتماعی شوراست، یادآورشد: نتیجه راهبردهای نهایی این جلسات برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در جلسات هم‌اندیشی فرهنگی شورا نمایندگانی از نهادهای مردمی حضور دارند، افزود: کارهای فرهنگی خودجوش و برخاسته از بطن جامعه در برنامه‌های مدیریت شهری اثرگذاری بیشتری دارد لذا شورا و شهرداری همدان از این تشکل‌ها حمایت می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار