مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آبان 1393 - 22:43   |   کد مطلب: 14386
عضو دانشجویی کمیته نظارت بر نشریات دانشجویی از برگزار نشدن جلسات هیئت نظارت بر نشریات دانشجویی انتقاد کرد.
 نشریات دانشجویی

محسن غریبی با انتقاد از عدم برگزاری منظم جلسات هیئت نظارت بر نشریات دانشجویی ، گفت: بلاتکلیفی وضعیت وزیر علوم در برگزار نشدن جلسات تاثیر گذار بوده است.

غریبی گفت: در حالیکه مسائل زیادی از جمله مجوز چند نشریه و دستور کارهای زیادی برای طرح در شورای نظارت بر نشریات وجود دارد، اما این جلسه تشکیل نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از انحلال خانه نشریات و تشکیل دبیرخانه نظارت بر نشریات، هنوز مسئول مشخصی که بتواند مدیریت این کمیته را انجام دهد، وجود ندارد.

غریبی در باره چگونگی حضور نشریات دانشجویی در نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد:بنابر برنامه وزارت علوم، معاونت های فرهنگی عهده دار معرفی نشریات دانشجویی به این نمایشگاه شده اند.

عضو دانشجویی کمیته نظارت بر نشریات دانشجویی افزود: گویا وزارت علوم به معاونت های فرهنگی فراخوان کرده است و معاونت های فرهنگی نشریاتی را که در دانشگاه شناخته شده تر هستند، به وزارت علوم ارسال می کنند.

غریبی گفت: البته دانشجویان و مدیران مسئول نشریات دانشجویی می توانند برای حضور نشریه خود در نمایشگاه مطبوعات از معاونت فرهنگی مطالبه کنند.

غریبی با انتقاد از سیاست مدیریت فرهنگی وزارت علوم در قبال اعضای دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی گفت: وزارت علوم حتی شماره تلفن مدیران مسئول نشریات دانشجویی را در اختیار ما قرار نمی دهد، تا بتوانیم منسجم تر برنامه ها را پیگیری کنیم و مدیران مسئول نشریات دانشجویی را در جزیان امور قرار دهیم.

غریبی درپایان شماره تلفن 09386299200 را برای ارتباط مدیران مسئول نشریات دانشجویی با خود اعلام کرد و تاکید کرد: مسئولین نشریات باید پیگیرتر و فعال تر از گذشته باشند.

گفتنی است نمایشگاه مطبوعات از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد، در این میان حضور نشریات دانشجویی در این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر نشریات دانشجویی با فضای رسانه ای است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار