مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آبان 1393 - 14:43   |   کد مطلب: 14392
۲۸ آبان ماه سال جاری برگزار می شود؛
برگزاری همایش «بسیج و رسانه» در همدان
دبیر اجرایی همایش بسیج و رسانه در استان همدان از برگزاری همایش «بسیج و رسانه» در ۲۸ آبان ماه سال جاری با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان رسانه‌ای در استان همدان خبر داد.
همایش «بسیج و رسانه»

به گزارش صدای دانشجو علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان ، اظهار کرد: همایش «بسیج و رسانه» 28 آبان ماه سال جاری در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار همایش «بسیج و رسانه» به صورت استانی برگزار می‌شود، افزود: این همایش در قالب سه کارگروه برنامه‌ریزی شده است.

دبیر اجرایی همایش بسیج و رسانه در استان همدان با اشاره به کارگروه‌های همایش بیان کرد: کارگروه «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری» به ریاست بسیج رسانه تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروه «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی» نیز توسط بسیج سازندگی و «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره» توسط معاونت فرهنگی سپاه تشکیل می‌شود.

کریم‌پور با اشاره به اهداف برگزاری همایش «بسیج و رسانه» تصریح کرد: با توجه به جایگاه رسانه در جامعه امروزی، ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای از مهمترین اهداف این همایش به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: این همایش به منظور تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و تعامل بیش از پیش بین بسیج و رسانه در راستای اطلاع‌رسانی گسترده فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بسیج و رسانه در استان همدان اظهار کرد: انسجام تشکیلاتی مراکز و مجموعه‌های رسانه‌ای بسیج و تجلیل از رسانه‌های برتر با موضوع تبلیغ و تبیین فرهنگ و فعالیت‌های بسیج از دیگر اهداف برگزاری همایش «بسیج و رسانه» است.

وی با اشاره به برگزاری همایش «بسیج و رسانه» در استان همدان با حضور 150 نفر از فعالان رسانه‌ای خاطرنشان کرد: در حل حاضر که دشمن به جنگ نرم روی آورده است استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در راستای اطلاع‌رسانی درست و آگاهی‌بخشی به جامعه از ضروریات است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار