مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آبان 1393 - 1:00   |   کد مطلب: 14410
سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد؛ ثبت‌‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ از شنبه ۱۷ آبان‌‌ماه در سایت سازمان سنجش آغاز می‌‌شود و تا ۲۵ آبان ادامه دارد.
کارشناسی ارشد

به گزارش صدای دانشجو  این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 15، 16 و 17 بهمن‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 94 در 12 بهمن‌ماه سال جاری در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شو.

 ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم نیز باید یک‌ کارت اعتباری دیگر به مبلغ 250 هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) و علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، باید علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 80 هزار ریال دیگر نیز برای این دوره‌ها پرداخت کنند.

به داوطلبان توصیه شده است مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

گفتنی است دانشجویان کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند و تمام فارغ‌التحصیلانی‌ که‌ مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد خود را به‌ پایان‌ رسانیده‌اند و از لحاظ نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت‌ تمایل‌ به ‌شرکت‌ در رشته‌ دیگری‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصیلی‌، لازم‌ است‌ نسبت‌ به‌ تکمیل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ کارشناسی‌ اقدام‌ کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار