مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. آبان 1393 - 20:42   |   کد مطلب: 14468
ما امیدی به برخورد مسئولان تاکسی بی سیم (1833) همدان با راننده خاطی تاکسی بی سیم داشتیم، اما قضاوت را برعهده مخاطبان عزیز گذاشته تا بدانند که کار رسانه ای کردن در شهری که فهم یک مسئول احتمالا تحصیلکرده مانند جناب عرب زاده از وظایف رسانه آنچه می گوید است چگونه است!
توهین

به گزارش صدای دانشجو به نقل از صبح الوند، مدیر تاکسی بی سیم 1833 شهر همدان به خبرنگار "صبح الوند " که براساس رسالت شغلی خود مشغول پیگیری گزارش "از سرنشین اضافی تا مزاحمت برای نوامیس در سرویس های مدارس همدان!" بود توهین کرد .

به دنبال خبر ایجاد مزاحمت برای نوامیس در همدان توسط یکی از رانندگان تاکسی بی سیم که خبر آن در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر شد ، جناب آقای عرب زاده در پاسخ به پیگیری های "صبح الوند " که علت این بی اخلاقی را از وی جویا شده بود شروع به اهانت و توهین به وی و اقدامش کرد.

این مقام مسئول که خود با سردبیر پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند تماس گرفته بود گفت: به شما چه مربوط که راننده تخلف کرده است. مگر شهر قانون و پلیس ندارد که شما دخالت می کنید.

وی اضافه کرد: شما و خبرنگارانتان از پشت کوه آمدید و قصد دخالت در امور شهر را دارید.

عرب زاده افزود: مگر شما مسئول امر به معروف و نهی از منکر همدان هستید یا پلیس شهر هستید که می خواهید در امور ما دخالت کنید.

وی که بسیار عصبانی شده بود پس از فریادهایی که صدای ایشان را نامفهوم کرد گوشی را قطع کرد.

اما پاسخ صبح الوند به توهین جناب آقای عرب زاده:

مسئول عزیز، آیا شما این جمله مقام معظم رهبری را قبول ندارید که فرمودند:

هر کس نسبت به خوبی ها و بدی ها و مصالح و مفاسد حساس تر و مسئول تر باشد به همان اندازه زنده تر است.

جلوگیری و برخورد عملی نسبت به جرائم و مفاسد و مفسدان کار حکومت ونظام است.

اما نفرت و بیزاری قلبی و « تذکر لسانی » وظیفه همه است.

برادر عزیز:

امانتداري، تعهد و تخصص از مهمترين رسالت يک خبرنگار است.

امانتداری مهم ترین رسالت خبرنگاری است و در این شغل مصادیقی مانند شهیدان آوینی و صارمی الگو ی کار ما هستند که البته خبرنگاران همان راه و رسم را ادامه داده و واقعیت ها را انعکاس می دهند.

رسالت خبرنگاری ، رسالت مقدسی است.

جناب عرب زاده، ما اخلاق الهي و اسلامي را در کارهايمان لحاظ کرده و رعايت می کنيم.

برادر عزیز، رسالت خبرنگاری انعکاس مشکلات مردم است.

و در پایان به شما می گوئیم که:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تلاش های موثر خبرنگاران در دفاع از آزادی و دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب هستیم و خبرنگاران سربازان خوش نام در عرصه فرهنگی هستند و رسالت خبرنگاری رسالت مهم و شرافت مندی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار