مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. آبان 1393 - 22:30   |   کد مطلب: 14488
در راستای ارتقا و بالا بردن سطح مطالعه در جامعه، کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اقدام به اجرای طرح "خانواده کتابخوان من" به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نموده است.
دانشگاه آزاد همدان

به گزارش صدای دانشجو معاون پژوهش و فناوری واحد همدان در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم افزایش کتابخوانی در جامعه اظهار کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم جامعه است و برای ترویج کتابخوانی باید از کودکی و از محیط خانواده این کار را آغاز کرد هر چند که نباید از نقش مثبت، سازنده و ترویجی مدارس و دانشگاه‌ها غافل شد.

علیرضا اسفندیاری مقدم گفت: کتاب ابزار خردورزان است و مطالعه آن فقر فکری و رخوت ذهنی را از بین برده و فکر را زایا می‌سازد، قوه خیال­‌پردازی را به حرکت در می‌آورد و دریچه‌­ای به جهان بی­کران دانش و معرفت است.

معاون پژوهش و فناوری واحد همدان گفت: طرح "خانواده کتابخوان من" طرحی است که در آن اعضای درجه یک خانواده­‌های اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از منابع کتابخانه به صورت رایگان به عضویت کتابخانه مرکزی واحد همدان در خواهند آمد.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در این دانشگاه به مرحله اجرا گذاشته می‌­شود و امیدواریم با اجرای آن زیرساخت‌های لازم را برای توسعه فرهنگ کتاب‌‌خوانی در جامعه دانشگاهی فراهم آوریم.

اسفندیاری مقدم خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می­‌توانند به کتابخانه مرکزی واحد مراجعه کنند و با در اختیار داشتن یک قطعه عکس رنگی و پر کردن فرم مربوط به عضویت کتابخانه مرکزی درآیند و در این طرح شرکت کنند.

گفتنی است کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن بیش از 120هزار جلد عنوان کتاب به عنوان یکی از غنی ترین منابع کتابخانه ای غرب کشور محسوب می گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار