مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1393 - 22:47   |   کد مطلب: 14501
عضو شوراي اسلامي شهر همدان از نامگذاری تقاطع غيرهمسطح بلوار آيت‌الله نجفي به نام سردار شهيد سعيد قهاري خبر داد.
دکتر ابراهیم مولوی

به گزارش صدای دانشجو، ابراهيم مولوي در آستانه فرا رسيدن هفته بسيج با بيان اين مطلب، افزود: در راستاي تكريم و پاسداشت فرهنگ ايثار و شهادت تقاطع غير همسطح دو طبقه ورودي غربي شهر همدان (آيت‌ا... نجفي) به نام سردار بي بديل شهيد سعيد قهاري فرمانده دلاور لشگر پيروز حمزه سيدالشهدا(ع) نامگذاري شد.

مولوي با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست، اضافه كرد: نامگذاري تقاطع غیرهمسطح واقع در بلوار آيت‌ا... نجفي به نام شهيد سعيد قهاري كمترين اقدامي بود كه همرزمان شهيدان در شوراي اسلامي شهر همدان انجام داده‌اند.

وي سردار شهيد سعيد قهاري را يكي از شهداي شاخص استان بر شمرد و اظهار كرد: فداكاري‌هاي اين سردار شهيد در منطقه كردستان و شمال غرب كشور به يادماندني و ستودنی است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر همدان امنيت، آرامش و آسايش امروز ايران اسلامي را مرهون فداكاري‌ها و ايثارگيري‌هاي شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و آزادگان صبور و خانواده‌هاي معظم آنها دانست و اضافه كرد: بنابراين در راستاي تكريم، تجليل و ارج نهادن و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان والامقام، تقاطع غيرهمسطح واقع در بلوار آيت‌ا... نجفي بنام سردار شهيد قهاري نامگذاري شد كه انشاءا... و طي چند روز آينده تابلوي مزين به نام و تمثال این شهيد معزز در محل موردنظر نصب خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار