مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. آبان 1393 - 17:02   |   کد مطلب: 14508
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما اذعان کرد: به لطف الهی در جلسات بعدی مردم متوجه عمق نگاه و بحث های راهبردی وی در حیطه صدا و سما می شوند.
 بسیجی بودن رئیس صدا و سیما باعث افتخار است/ جلسه سرافراز با بسیجیان در هفته بسیج

 به گزارش صدای دانشجوعلی‌اصغر جعفری، رئیس بسیج سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص رابطه رئیس جدید سازمان صدا و سیما با بسیج اظهار داشت: خوشبختانه آقای سرافراز جز سابقون هستند و وی از اولین بسیجی های انقلاب و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده که خودشان جانبازان و برادر دو شهید بزرگوار هستند.

وی همچنین گفت: اقای سرافراز از قبل عضو بسیج صدا و سیما بوده و این باعث افتخار ماست که رئیس جدید صدا و سیما هم مانند رئیس قبلی صدا و سیما عضو بسیج صداو سیما هستند.

رئیس بسیج سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دوران وی در معاونت برون مرزی، بسیج برون مرزی جزء فعال ترین و موفق ترین بخش ها در همه حوزه های نیروی انسانی،‌تولیدات برنامه سازی و ... بود.

جعفری تصریح کرد: آقای سرافراز قبلاً همکاری بسیار خوب و شایسته ای با بسیج داشتند و ما امیدواریم با حضور وی بسیج بتواند گام های بلندتری در راستای رسیدن به اهداف خود بردارد و ما به آینده بسیج صدا و سیما بسیار خوشبین هستیم.

وی در خصوص جلسات بسیج با مسئول صدا و سیما گفت: آقای سرافراز در هفته بسیج در چند برنامه سخنرانی می کنند که در این صورت نظرات وی را به طور شفاف تر درباره بسیج خواهیم داشت.

رئیس بسیج سازمان صدا و سیما اذعان کرد: حوزه کاری قبلی آقای سرافراز که برون مرزی بوده است باعث می شود که شناخت عمومی نسبت به نظرات وی کم باشد که به لطف الهی در جلسات بعدی مردم متوجه عمق نگاه و بحث های راهبردی وی در حیطه صدا و سما می شوند.

جعفری در پایان خبرداد: بسیج تا کنون جلسه اختصاصی با آقای سرافراز نداشته است؛ اما برای هفته بسیج جلساتی با حضور وی در نظر گرفته شده که در طول هفته بسیج برگزار و به زودی زمان آنها پس از قطعی شدن اعلام می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار