مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آذر 1393 - 20:41   |   کد مطلب: 14530
دانشجویان در بیانیه پایانی تجمع «توقف ممنوع»
تیم مذاکره‌کننده در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کند
دانشجویان تجمع‌کننده در مقابل رآکتور تحقیقاتی تهران اعلام کردند: تیم مذاکره‌کننده به پشتوانه هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و سوم آذر 93 را به عنوان روز استقامت ملی رقم زنند
تیم مذاکره‌کننده در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کند

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، دانشجویان تجمع کننده در مقابل رآکتور تحقیقاتی تهران بیانیه‌ای را در حمایت از پیشرفت‌های هسته‌ای کشورمان صادر کردند.

دانشجویان در بیانیه پایانی خود ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده و تقدیر از مواضع معقول در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا تاکید کردند ما دانشجویان انتظار داریم تا تیم مذاکره‌کننده به پشتوانه هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم و با تکیه بر دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و سوم آذر 93 را به عنوان روز استقامت ملی و نقطه روشنی در تاریخ ایران اسلامی رقم بزنند.

این دانشجویان همچنین در ادامه بیانیه خود اعلام کردند ما دانشجویان بر این باوریم مذاکره با استکبار نه تنها نفعی برای ما نداشته بلکه دشمن را نسبت به ما جسور‌تر کرده است. ما از مذاکره حمایت می‌کنیم اما مذاکره‌ای که در راستای حفظ دستاوردهای خون شهدای هسته‌ای باشد. هرگونه توافقی که سبب عقب‌نشینی از این دستاوردها شود با اقدام انقلابی دانشجویان مواجه خواهد شد.

در پایان این بیانیه دانشجویان تاکید کردند تنها توافقی را مقبول می‌دانیم که خطوط قرمز ادامه روند پیشرفت هسته‌ای فعالیت مراکز تحقیقاتی و سانتریفیوژ‌های ما را حفظ کند و در عین حال تمامی تحریم‌ها نه تعلیق بلکه برداشته شود البته نباید اجازه بازرسی فراتر از پادمان نیز داده شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار