به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 2. آذر 1393 - 22:44   |   کد مطلب: 14534
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس
فرهادی امضای هر گونه حکم در جریان فتنه را انکار کرد
رهادی هر گونه همکاری با فتنه را محکوم کرده و با برنامه‌های پیشنهادی‌اش این فرصت را دارد که در وزارت علوم به تحقق وعده‌هایش بپردازد.
قاسم جعفری

به گزارش صدای دانشجو قاسم جعفری، از برگزاری جلسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی علوم خبر داد و گفت: امروز این جلسه برگزار شد و فرهادی به تبیین برنامه‌های راهبردی خود پرداخت و نقطه نظرات خود را مطرح کرد و به سوالات و دغدغه‌های اعضای کمیسیون پاسخ داد.

 

وی در ادامه در خصوص رویکرد فرهادی با فتنه ۸۸ گفت: فرهادی بر اینکه فتنه را محکوم می‌کند تاکید دارد و فقط در تهیه برنامه بهداشت و درمان دولت موسوی فعالیت داشته است و امضای هر گونه حکمی را درباره جریان فتنه انکار کرده است.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما از وزیر پیشنهادی درباره کابینه مورد نظرش پرسیدیم و فرهادی تاکید کرد که من تیم خودم را دارم و تیم من باید به نظام و رهبری اعتقاد عمیق داشته باشد.

 

وی در ادامه سخنان فرهادی را در خصوص برنامه‌های آینده در وزارت علوم تشریح کرد و گفت: فرهادی به مسائل آموزشی کشور توجه دارد و قرار است به ساماندهی رشته‌ها میان رشته‌ها و بین رشته‌ها بپردازد و همچنین سند تحول نظام آموزشی را نیز در برنامه‌های خود به عنوان سرفصل قرار داده است.

 

جعفری در ادامه سوال اعضای کمیسیون را از فرهادی مطرح کرد و گفت: در خصوص بورسیه‌ها از فرهادی پرسش شد که وی گفت در اسرع وقت در جلسه‌ای با اعضای منتخب کمیسیون آموزش این موضوع بررسی عادلانه خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: فرهادی قول داده است که در خصوص ۱۵۰ رشته غیرقانونی دکتری دانشگاه آزاد پیگیری‌های لازم را در وزارت علوم انجام دهد و دانشگاه آزاد باید حتما در قالب شورای گسترش وزارت علوم حرکت کند.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره برنامه‌های آینده فرهادی اظهار امیداواری کرد و گفت: با مواردی که گفته شد و قول‌هایی که فرهادی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس داده است این فرصت مشروط وجود دارد که وی با تعهد به وعده‌های خود بتواند سرپرستی وزارت علوم را برعهده بگیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار