مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آذر 1393 - 23:28   |   کد مطلب: 14537
رئیس مجمع بسیج استان همدان گفت: برای پیشرفت باید نوع نگاهمان را به دنیا تغییر دهیم.
دکتر زلفی گل

به گزارش صدای دانشجو، دکتر"محمدعلی زلفی گل" یکشنبه 2 آذر در نشست نخبگان، مخترعین و اساتید بسیجی با تاکید بر اینکه باید به دنبال تولید، فناوری و ثروت از دانش باشیم افزود: اگر بخواهیم علم و دانش را در زندگی مردم بروز دهیم باید به جنبه دیگر علم که منجر به تولید ثروت می شود نیز توجه کنیم.

وی اظهار کرد: از 58 کشور جهان اسلام هیچ یک پیشرفته نیست  که ما این مساله را جدی گرفته و به دنبال راه حلی برای احیای مجدد تمدن پیشرفته اسلام باشیم.

وی افزود: ما در هدف مشکلی نداریم بلکه قوانین، مدیریت، نظارت و به ویژه فرهنگ ما که نتیجه حکومت 250 ساله ارباب رعیتی که در گوشت و پوست مردم نفوذ کرده، مشکل ساز شده است.

76 میلیون نفر جمعیت کشور ما بسیجی هستند

وی در معرفی بسیج گفت: هر کس با رفتار، گفتار و کردار خود باعث دوام نظام جمهوری اسلامی شود بسیجی است که در حال حاضر 76 میلیون نفر جمعیت کشور ما بسیجی هستند.

وی ادامه داد: بسیج تنها در داخل مرزهای جغرافیایی ایران خلاصه نمی شود بلکه هر کس از کیان و ناموس این کشور دفاع کند بسیجی محسوب می شود.

پروفسور زلفی گل اظهار کرد: در همه برهه ها نوع جهاد تغییر می کند و در این برهه به معنای درگیری نیست بلکه در مسائل علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که باید در همه این عرصه ها به فراخور توان وارد و نقش آفرینی کرد.

وی اضافه کرد: ما نیز در محیط های علمی دانشگاه وظیفه داریم جهاد علمی را جزو اهداف خود قرار دهیم و مقوله علم و دانش را با روحیه ای جهادی پیگیری کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار