مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مرداد 1391 - 13:51   |   کد مطلب: 1455
اختصاصی صدای دانشجو از قطع سخنرانی ناطق:
مردم ناطق را هو کردند
واکنش به سخنرانی ناطق نوری در صحن جامع رضوی
مردم ناطق را هو کردند

صدای دانشجو: سومین شب از لیالی پرفیض قدر با سخنرانی ناطق نوری همراه بود با که با واکنش گروه زیادی از مردم مواجه شد.

به گزارش خبرنگار صدای دانشجو که به طور اتفاقی در محل حضور داشت مردم عزادار که برای شنیدن سخنرانی مذهبی و مرثیه در حرم حضور پدا کرده بودند با سخنرانی ناطق در موضوع سوابق خود و عدالت و وظیفه مردم و مسئولین در ایجاد عدالت مواجه شدند.

این ساکت فتنه که این تریبون چند میلیونی را فرصتی مغتنم شمرد سخنانی قابل تامل در باب عدالت مطرح کرد که گروه زیادی از مردم با فرستادن صلوات خواستار قطع سخنان وی شدند که با تذکر ناطق همراه بود و بعد از آن با سردادن شعارهای خود جوش فضایی خاص بر فضای صحن جامع به وجود آوردند به طوری که روال سخنرانی مثل دو شب گذشته پیش نرفت و حدود 25 دقیقه زودتر به پایان رسید. هم چنین آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم حضور داشت. در این سخنرانی ناطق کنایه هایی را نثار احمدی نژاد کرد واز سابقه خود با امام (ره)گفت .

گویا این آقای ساکت برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود و با همکاری آقای واعظ طبسی برای تبلیغات این تریبون را بهترین  تریبون یافته بود که با رای منفی مردم مواجه شد.

لازم به ذکر است آقای ساکت هیچ اسمی از مقام معظم رهبری  در سخنرانی خود نبرد

گفتنی است سایت های خبری همچون تابناک وخبرآنلاین  که سابقه  جعل کردن خبر در رابطه با اعتراض مردم به سخنرانی پیریایی استاندار سابق همدان در روز نه دی سال گذشته داشتند را در سابقه ی خود دارند به بازتاب این خبر با اصطلاحاتی  همچون عده ای اندک،ارازل اوباش و ... پرداختند

دیدگاه شما

آخرین اخبار