مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. آذر 1393 - 13:09   |   کد مطلب: 14608
دیگر نمی‌خواهم ادامه بدهم اما جناب آقای روحانی گرامی که به لباس مقدس پیامبران ملبس هستید! شما قطعا بهتر از من معنی و مفهوم حقیقت و مشکلات و اولویت‌های کشور و شرایط تاریخی منطقه و جهان و اسلام و ایران را می‌دانید. شما الان 66 سال دارید و دیگر سرد و گرم چشیده روزگار هستید. فرصتی هم ندارید که اگر خطایی کردید، جبران کنید.
حسن روحانی

به گزارش صدای دانشجو؛ علیرضا جلولی از فعالین اسبق دانشجویی در یادداشتی درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور نوشته است:

جناب آقای روحانی عزیز!
1 - می‌گویید اعتدال، بعد افراطی‌ترین افراد را اطراف خودتان می‌چینید.
2 - می‌گویید دانشگاه باشگاه سیاسی نباشد بعد وزرای علومتان رادیکال‌ترین چهره‌های سیاسی هستند.
3 - می‌گویید دانشگاه نباید امنیتی شود، بعد فعالان امنیتی را به عنوان وزیر دانشگاه‌ها معرفی می‌کنید.
4 - می‌گویید به قانون و لوازم آن احترام می‌گذارید، بعد مشاور و معاون و شخص خودتان به پارلمان اینچنین می‌تازید که 50 بار هم که بشود، حاضرید به لجبازی کنید.

5 - می‌گویید اهل تخصص هستید و اطرافیانتان هم تکنوکرات استخوان خُرد کرده هستند، بعد برای وزارت علوم، وزیر اسبق بهداشت را معرفی می‌کنید.
6 - می‌گویید خواهان آرامش در دانشگاه هستید، بعد در دهه پیشرفت، 500 روز دانشگاه‌ها را بلاتکلیف و اسیر حاشیه کردید.
7 - می‌گویید دانشجویان و نخبگان علمی برای شما قابل احترامند، بعد با آبروی هزاران نفر از دانشجویان بورسیه بازی کردید و در آخر جناب نجفی، نزدیک 80 درصد ادعایتان را رد کرد.
8 - گفتید 100 روزه، مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم را حل کنید، بعد الان 16 ماه گذشته و فقط یک نمونه مردم بی خانمان چشم امید به مسکن مهر بسته را از خودتان ناامید کرده‌اید و اکنون گرانی نان را هم به آن اضافه کنید. ادامه و تکمیل مسکن مهر جزء وعده‌های شما نبود؟

9 - دیگر نمی‌خواهم ادامه بدهم اما جناب آقای روحانی گرامی که به لباس مقدس پیامبران ملبس هستید! شما قطعا بهتر از من معنی و مفهوم حقیقت و مشکلات و اولویت‌های کشور و شرایط تاریخی منطقه و جهان و اسلام و ایران را می‌دانید. شما الان 66 سال دارید و دیگر سرد و گرم چشیده روزگار هستید.

فرصتی هم ندارید که اگر خطایی کردید، جبران کنید. ضمن اینکه خداوند متعال در همه حال شاهد اعمال و کردار و رفتار و تصمیم‌ها و حتی نیت‌های شما هست و شما نیز به واسطه روحانیتتان نیک می‌دانید که چه کاری و چه رفتاری و چه سخنی و چه خبری و چه امضایی و چه لبخندی مورد رضایت خداست و ایضا چه کاری و چه رفتاری و چه سخنی و چه خبری و چه امضایی و چه لبخندی مورد رضایت شیطان است.

نگاه به تصاویر شهیدانی که ضامن امنیت و سلامت فعلی کشور و شما هستند بکنید و ببینید آیا این حرفی که می‌زنید، این امضایی که می‌کنید، این رفتاری که می‌کنید آیا پاسداری از خون آنهاست یا خیانت به خونشان؟ مرگ در یک قدمی ماست و چه بسا همین فردا دیگر در این دنیا نباشیم. پس تا فرصت دارید و تا عنان اختیار و دستور و قدرت و بودجه دست شماست، تمام توانتان را به خدمت به اسلام و ساخت ایران و پیشرفت کشور و رفع محرومیت از پابرهنگان و مستضعفین که صاحبان اصلی انقلاب هستند، صرف کنید و دست از هیجانات زودگذار و دلخوش کردن به کف و سوت این و آن و تعریف و تمجید زید و عمر بکشید که برای عاقبت شما هیچ خیری نخواهد داشت.

عاقبت خیر شما در این است که جز برای ائتلای ایران و اسلام و پیشرفت و عزت و استقلال آن و مقابله جدی با زورگویان خونخوار بین‌المللی که قصد شکست و تحقیر ایران را دارند، اتلاف وقت نکنید. از حاشیه سازی دولتی و غفلت از امور اصلی کشور دوری کنید که دولت قبل از شما دچار آن شد و آن شد که دیدید که خود شما بارها انتقادات بسیار تندی به آن داشتید. اگر شما الان از دولت قبل به نیکی یاد نمی‌کنید، پس طوری حرکت کنید و طوری مدیریت کنید که هم خداوند از شما راضی باشد و هم مردم مؤمن و مقاوم ایران از شما نام نیکی به یادگار داشته باشد.

دریاب کنون که نعمتت هست به دست *** کین نعمت و ملک می‌رود دست به دست

دیدگاه شما

آخرین اخبار