مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آذر 1393 - 23:30   |   کد مطلب: 14618
ابراهیم کارخانه ای با اشاره به برگزاری همایش کارآفرینی در همدان بعد از همایش سرمایه‎گذاری، این اقدام را حرکت مطلوبی به منظور استفاده از فرصت‎ها دانست و گفت: با بهره‌گیری از راهبردها می‌توان نهایت استفاده را برای کارآفرینی در استان برد.
دکتر کارخانه ای

به گزارش صدای دانشجو نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه با بیان اینکه بیکاری مهمترین مشکل کشور است، ابراز داشت: متأسفانه در این رابطه، شاهد ارائه برنامه کارآمدی از سوی دولت برای حل این مسئله نیستیم.

 

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی هدفمند و برنامه‌ریزی شده بین دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای حل مشکل بیکاری وجود ندارد، افزود: به طور حتم از رهگذر برگزاری این همایش‎ها و تأکید بر لزوم هم‌افزایی و هماهنگی در حل مشکل بیکاری می‎توان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

 

کارخانه‎ای در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی با سود 22 درصد گفت: تا زمانی که شاهد اخذ سود 22 درصد از تولیدکننده باشیم، نمی‌توان شاهد وقوع جهش و پیشرفت در عرصه تولید بود.

 

وی ابراز داشت: از سوی دیگر نباید به مجرد راه‌اندازی یک واحد تولیدی، دریافت مالیات و پرداخت اقساط تسهیلات مطرح شود زیرا این کار مانع از ثبات کار تولیدکننده خواهد شد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی کاهش درصد سود بانکی از یک سو و افزایش زمان تنفس بازپرداخت اقساط از سوی دیگر را کمک بزرگی به تولیدکننده دانست که باید مد نظر قرار گیرد.

 

وی تأکید کرد: افزایش مدت زمان معافیت‌های مالیاتی واحدهای تولیدی تازه‌ راه‌‎اندازی شده نیز باید مورد توجه باشد زیرا این اقدام عامل قوام و استحکام مالی آن واحد تولیدی و افزایش تولید پایدار خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار