مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. آذر 1393 - 23:06   |   کد مطلب: 14678
پایگاه خبری-تحلیلی صدای دانشجو دومین بخش زمزمه های خود را منتشر کرد.
زمزمه ها

شنیده شده  تهدید ریاست دانشگاه پیام نور تویسرکان به اسیدپاشی و جاسازی مواد مخدر در خودروی شخصی ایشان توسط تعدادی از کارکنان مسأله دار این مرکز دانشگاهی، لازم به ذکر است این کارکنان مسئله دار دارای پرونده های سنگین در حراست دانشگاه و نهاد های دیگر تویسرکان می باشند.

 

شنیده شده در مراسم معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان تصویری از 16 آذر به نمایش گذاشته شده که این روز را نماد مقاومت و استکبار نامیده که با تذکر حجت الاسلام رستمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان این تصویر اصلاح می شود.

 

شنیده شده در دانشگاه آزاد همدان در روز دانشجو همزمان با برگزاری مراسم روز دانشجو برنامه ی دیگری در محل مسجد دانشگاه در حال برگزاری بوده است و جمعی از فعالین کانون ها و دانشجویان در آن مراسم حضور داشتند.

 

شنیده شده در جلسه شورای امر به معروف استان، مسئولان استان به اقدامات استانداری و اتاق اصناف در بحث قیمت نان انتقاد جدی وارد می کنند و گران شدن حدود 50 در صدی نان در همدان را نشانه ضعف استانداری و اتاق اصناف دانستند.

 

شنیده شده رئیس دانشگاه بوعلی سینا از تجمع دانشجویان ارزشی در روز 16 آذر که انتقاد به نحوه برگزاری مراسم روز دانشجو داشتند حمایت کرده و انتقاد آنان را وارد دانسته است.

 

شنیده شده مسئولین روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان علت حضور نیافتن مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه آزاد کشور در همدان را نقص فنی خودرو دانسته که با بررسی ما این موضوع کذب بوده و ایشان به دلیل حضور در جلسه ای اضطراری در همدان حضور نیافتند.

 

شنیده شده فشار برای تغییر رئیس دانشگاه علمی کاربردی  فرهنگ و هنر همدان افزایش یافته است، گویا پس از اخراج یک آقازاده خاطی از دانشگاه، فشار زیادی وارد شده که این مسئول سابق استان را به سرکار قبلی برگردانند یا آنکه مسعود ویژه از ریاست دانشگاه برکنار شود، ویژه نیز حاضر نیست کارمند اخراجی را بر خلاف قانون بازگرداند، تاکنون عبادی زیر بار این تحمیل شرایط نرفته و مقاومت کرده است.

 

شنیده شده مسئولین تربیت بدنی استان تصمیم به تخریب سالن ورزشی تختی همدان واقع در خیابان جهان نما را دارند و قصد دارند به جای آن مرکز تجاری احداث نمایند.

 

شنیده شده باز شدن درب جدید ورودی دانشگاه بوعلی سینا از سمت بلوار شهید احمدی روشن با انتقاداتی همراه بوده است عبور از این درب خطراتی را برای دانشجویان به دنبال دارد، جای اصلی این درب کمی بالاتر و در کنار کتابفروشی رواق می باشد که مسئولین سابق دانشگاه بوعلی تصمیم به بازگشایی آن درب را داشتند.

 

اصلاحیه: به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان علت عدم حضور مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه آزاد کشور نقص فنی خودرو بوده و پایگاه خبری-تحلیلی صدای دانشجو با ارائه دلایل کافی توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان از درج خبر انتشار اخبار کذب توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان عذرخواهی می نماید.

دیدگاه‌ها

دلایل دانشگاه آزاد رو واسه اینکه گفتن به علت نقص فنی بوده و شما اصلاحیه زدید رو منتشر کنید !!!!!!!! مطمئن هستم صحت ندارد و روابط عمومی واسه آبروی خودش اینو گفته
روابط عمومی دانشگاه آزاد دلایل خودشو متشر کنه
با سلام چرا کسی به درد دانشجوی مدیریت خانواده علمی کاربردی نمیرسد.؟ فروش سوالات چرا و با چه مجوزی؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار