مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. آذر 1393 - 22:29   |   کد مطلب: 14682
احمد حلت دردانشگاه آزاد همدان
مثبت‌گرا بودن اولین رمز ازدواج موفق است
سمینار بزرگ ازدواج با حضور مدیر مسئول مجله موفقیت و به همت کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، با حضور پرشور دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو احمد حلت در سمینار ازدواج و چگونه بر همسر خود تاثیر بگزاریم که به همت کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در سالن اجتماعات دانشکده هنر ومعماری واحد همدا برگزار شد، ضمن تاکید بر عوامل ازدواج موفق و ارتباط موثر بین زوجین ، پنج نکته طلایی برای ازدواج شرح نمد.

وی افزود: مثبت‌گرا بودن اولین رمز ازدواج موفق است و باید با کسی ازدواج کردکه امید در دل او لانه کرده باشد، امیدواری رکن اصلی موفقیت است و با انسان منفی‌گرا به جایی نخواهید رسید. از آنجایی که به دنبال هرچه باشید همان را به‌دست می‌آورید، پس به دنبال خوشبختی رفت تا آن را کسب کنید.

رییس بنیاد سخنرانان حرفه‌ای ایران، عشق بکر و ناب را گام اول در انتخاب همسر دانست و نجابت و پایبندی به روابط زناشویی را از اصول اولیه و مهم ازدواج برشمردند.

وی سپس هم تیپ بودن ، طرفین در امر ازدواج، با اشاره به هفت مورد کلیدی تیپ فرهنگی ، اجتماعی ، خانوادگی ، مالی ، مذهبی ، سنی و اخلاقی گفت: در ازدواج زن و مرد باید در این هفت مورد با هم سنخیت داشته باشند.

حلت همچنین با اشاره به قوانین طلائی ارتباطات اظهار کرد: اصول پذیرش  و آشنایی با زبان بدن ، همدلی و صداقت گام های بعدی در استحکام و ادامه رابطه است

وی  قدرت ایمان را راز دیگر ازدواج موفق دانست و افزود: اگر یک انسان نسبت به خداوند و اعمال خودش باور مثبت داشته باشد و به اخلاق و رفتارش متعهد باشد درها برایش باز می‌شود ازدواج مانند تمام کارهای خوب دنیا زمانی دارد که خداوند آن زمان را مقدر کرده است، پس فقط برای ازدواج آماده شوید و خود و زندگی‌تان را به دست قدرتمند خداوند بسپارید

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار