مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. دى 1393 - 0:13   |   کد مطلب: 14744
احزاب، تشکل ها و گروه های اصولگرای استان همدان:
این ملت اجازه نخواهد داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود
اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.
به گزارش صدای دانشجو متن بیانیه احزاب احزاب، تشکل ها و گروه های اصولگرای استان همدان به مناسبت یوم الله نه دی به این شرح است:
بسمه تعالی
 
روز نهم دي سال ۸۸ شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد ، روزي كه فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان حجم عظيم امواج امت اسلامي نفسشان بريد و مرگشان رقم خورد و مردم حسيني منش ایران اسلامی نشان دادند كه اكسير باطل السحر فتنه گران از تركيب و پيوند اعتقادي و عاطفي امت ورهبري ناكام ماند.
اما اکنون در آستانه پنجمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی اعلام میداریم،همچنان که درنهم دی  سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده وبا سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند ، باز هم ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم ا... 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد .
 آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید ، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود واعتقادات وآرمانهای امام و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت شود.
 اما باید گفت تاریخ نشان داده، تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است .
 پس بنا بر رسالت انقلابی  و اعتقادی لازم است  که همه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب با دقت بیشتری مسائل را دنبال کنند تا خدایی ناکرده دچار غفلت در این راه نشویم.ودوباره حوادث تلخ گذشته تکرار نشود.
بر همین اساس نیز اعضای تشکل ها و گروه ها و احزاب اصولگرای استان همدان ، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنند و اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهند بست ودر راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.                                                          
                                   
                                                      احزاب، تشکل ها و گروه های اصولگرای 
                                                                            استان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار