مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. دى 1393 - 9:30   |   کد مطلب: 14746
مسئول ناحیه بسیج دانشویی استان همدان:
کسانی که دم از رفع حصر می زنند روی نقطه بدی دست گذاشتند
مسئول ناحیه بسیج دانشویی استان همدان با اشاره به سخنان یکی از مسئولین استان مبنی بر فراموشی فتنه و برگزار نکردن سالروز 9 دی گفت استراتزی جدید فتنه فراموشی فتنه بوده اینها به حیثیت نظام اسلامی خدشه وارد کرده اند

فریادرس در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو با اشاره به سخنان یکی از مسئولین استان مبنی بر فراموشی فتنه و برگزار نکردن سالروز 9 دی گفت: استراتزی جدید فتنه فراموشی فتنه بوده اینها به حیثیت نظام اسلامی خدشه وارد کرده اند که این جرم بزرگی است فتنه گرها به دروغ نام خط امام را آورده اما در عمل عکس امام را پاره و آرمان های او از جمله دفاع از مردم مظلوم فلسطین را زیر پا گذاشتند.

وی در ادامه افزود: این افراد با این سخنان به دنبال فراموشی فتنه اند که با این فراموشی فتنه بزرگتری رخ می دهد و این تجربه تاریخی از بین می رود و زمینه ساز فتنه های جدید می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشویی استان همدان گفت: مسلما حصر سران داخلی فتنه مجازات این افراد نیست. حصر تمهید امنیتی برای آنان است که از تهدید جان آنها جلوگیری شود تا مسئله فتنه عمیق تر نشود. براساس دادگاه صالحه که اکثر نظر مجتهدین هم بر این بوده مجازات آنها خیلی بیشتر از حصر است. و ما دانشجویان بسیجی خواستار برگزاری دادگاه صالحه هستیم تا محاکمه اتفاق بیفتد خواسته مردم هم در 9دی همین بوده، جرم این ها بر اساس نظر علما محاربه بوده است.

وی در پایان افزود: کسانی که دم از رفع حصر می زنند روی نقطه بدی دست گذاشتند زیرا اگر بخواهد رحمت به عدالت تبدیل شود ممکن است طاقت عدالت را نداشته باشند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار