مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. دى 1393 - 15:19   |   کد مطلب: 14752
کتاب"انگل شناسی برای پرستاران" مطابق با سرفصل های وزارت بهداشت ودرمان توسط عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تالیف گردید
انگل شناسی

به گزارش صدای دانشجو، حسین وزینی مولف این اثر در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با وجود مطالعات و اقدامات زیادی که در مورد بیماری های انگلی و مبارزه با آنها در جهان صورت گرفته است، هنوز هم عفونتهای انگلی از مسایل مهم بهداشتی و دامپزشکی در اکثر کشورها به ویژه کشورهای توسعه یافته ودر حال توسعه محسوب می گردد.

وی بیان کرد"انگل شناسی برای پرستاران" جهت مطالعه دانشجویان رشته پرستاری تدوین به گونه ای تدوین شده است تا سرفصلهای وزارت بهداشت و درمان را پوشش داده و منبع مناسبی جهت مطالعه پرستاران گرامی گردد.

مولف این اثر افزود: سعی شده است در گرداوری این مجموعه از مراجع گوناگون و به روز انگل شناسی استفاده گردد تا منبع مناسب برای دانشجویان پرستاری در این درس باشد.

وزینی تصریح کرد: فراگیری جامع و کامل بحث انگل شناسی (تک یاخته و کرم شناسی)در انجام هرچه بهتر فعالیتهای بالینی و درمانی پرستاران پرتلاش در مجموعه های مختلف بهداشتی و درمانی به عنوان بخش مهمی از بیماری های عفونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این کتاب مباحث مختلف بیماری های انگلی به صورت کامل و مبسوط متناسب با این رشته شرح داده شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار