مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. دى 1393 - 8:12   |   کد مطلب: 14792
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان همدان:
اهانت های ساختگی و هدفمند مدعیان حقوق بشر به بن بست رسیده است
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان همدان گفت: اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام حرکتی در جهت گسترش اندیشه های غیرمنطقی و ضد انسانی است.
حجت الاسلام مصطفی رستمی

به گزارش صدای دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند اما اینگونه اقدامات نمی تواند از عظمت و بزرگی پیامبر اکرم(ص) ذره ای بکاهد.

وی توهین به مقدسات اسلامی را از جمله اهداف شوم آنان برشمرد و افزود: اهانت به پیامبر اسلام(ص) در کشوری که خود را مدعی قانون می داند دلیل بر هدفمند بودن و توطئه چینی این اهانت ها است.

رستمی با اشاره به بن بست رسیدن این حرکت ها، ابراز داشت: اهانت به پیامبر مکرم اسلام، در حقیقت ساختگی بودن ماجرای حمله تروریستی در پاریس را آشکار کرد.

این مسئول اضافه کرد: موضوعی که در این کشور اتفاق افتاده در واقع نتیجه همکاری آنها با داعش بوده که اثرات این همکاری به خود آنها برگشته است.

 

شارلی ابدو به دنبال موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی است  

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان همدان در ادامه توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را نشانه ضعف و زبونی جهان استکبار عنوان و خاطرنشان کرد: مجله فرانسوی شارلی ابدو به دنبال راه انداختن موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی ادامه داد: همواره غرب در تلاش است تا موج اسلام گرایی را متوقف کند، اما روی دادن این اتفاقات چهره نورانی اسلام را بیش از گذشته برای مردم جهان اسلام روشن تر می کند.

وی افزود: دشمنان اسلام با طرح اینگونه مسائل قصد جریحه دار کردن باورها و اعتقادات مسلمانان را دارند تا بتوانند با این ترفند به اهداف شوم خود یعنی تحقق اسلام هراسی دست یابند.

رستمی بر هوشیاری مسلمانان و به ویژه جامعه دانشگاهی و رسانه ها تأکید و تصریح کرد: این اتفاق فرصت مناسبی برای شناساندن اسلام به مردم جهان است.

فرشته درهم فروش

دیدگاه شما

آخرین اخبار