مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. بهمن 1393 - 23:33   |   کد مطلب: 14847
حجت‌الاسلام حمیدرضا طالقانی‌ورکشی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد همدان معرفی شد.
حجت‌الاسلام حمیدرضا طالقانی‌ ورکشی

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام علی امامی‌فر تقدیر و حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی‌ورکشی به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد. طالقانی‌ورکشی پیش از این در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعالیت می‌کرد.

در این مراسم روسای فعلی و پیشین دانشگاه‌های مختلف استان از جمله محمدعلی زلفی‌گل رئیس اسبق دانشگاه بوعلی سینا، منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا، سید علی‌اصغر تروهید رئیس اسبق دانشگاه آزاد واحد همدان، اردشیر خزایی رئیس اسبق دانشگاه پیام نور، حسن کی‌پور رئیس سابق دانشگاه صنعتی همدان و برخی از اساتید دانشگاه بوعلی و آزاد همدان حضور داشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بوعلی‌سینا، طالقانی‌ورکشی را طلبه‌ای فاضل خواند. حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، دانشگاه آزاد را به لحاظ مدیریتی معتقد به فعالیت‌های عمیق فرهنگی و مذهبی دانست که نتایج آن در عرصه دین و فرهنگ قابل مشاهده است.

معاون امور اساتید و مبلغان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها میهمان ویژه این مراسم بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار