مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. بهمن 1393 - 23:37   |   کد مطلب: 14848
معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها
دانشگاه‌ها نباید سرگرم حاشیه‌ها شوند
معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها نباید سرگرم حاشیه‌ها شوند و باید همگی تابع رهبری باشیم.
حجت‌الاسلام اسحاق مسعودی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام اسحاق مسعودی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه  سنگ‌بنای اصلی حیات فردی  اجتماعی انسان را امانت‌داری، رفتار نیکو و صداقت تشکیل داده، اظهار کرد: این موارد شاخص‌های رشد و تعالی انسان را نشان می‌دهد. وی اظهار کرد: همانطور که در حوزه‌های عملی و اجرایی میزان با شاخص‌هایی سنجیده می‌شود، در بخش اخلاقی نیز باید شاخص‌هایی چون امانت‌داری و رفتار نیکو و صداقت را رعایت کنیم.

معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: جامعه‌ای که روابط اجتماعی‌اش بر مبنای راستگویی استوار شده باشد، جامعه‌ای رو به رشد است.

وی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی و دانشگاه‌های اسلامی باید در راستگویی شاخص باشد، ادامه داد: دانشجویان امانات مردم در دست ما هستند که باید نهایت سعی و تلاش را در حفظ و پرورش آن‌ها به کار ببریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مسعودی با بیان اینکه باید بر منیت‌ها پایان دهیم، خاطرنشان کرد: راز موفقیت امام خمینی(ره) نیز خط کشیدن بر روی منیت‌ها است. وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در رشد علمی و اخلاقی جامعه دارند، گفت: نباید از این نقش مهم دانشگاه غفلت کرد و با همه تکالیف سیاسی که دانشگاه‌ها بر عهده دارند نباید سرگرم حاشیه‌ها شد بلکه باید تابع رهبری بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار