مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. بهمن 1393 - 12:11   |   کد مطلب: 14858
بیانیه مشترک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و تشکل های دانشجویی دانشگاههای استان
چگونه ممکن است کسی با چنین موضعی دراستانداری دولت تدبیر و امید خدمت کند
ما دانشجویان انقلابی و 60 تشکل دانشجویی استان همدان به استانداری دلسوزانه هشدار می دهیم نباید ننگ حظورچنین افرادی را در بدنه مدیریتی استان شاهد باشیم و ازاستاندارمحترم می خواهیم ضمن تبری از این طیف افرادهرچه سریع تر ساحت دولت را ازلوث وجودچنین تلقیهای ناجوانمردانه ای از شان حضرت امام (ره)و اسلام ناب محمدی (ص)پاک کنند و درعین حال وظیفه خود می دانیم این مطالبه خود رابه روشهای قانونی وانقلابی پی گیری نماییم .

بسمه تعالی

با خبر شدیم یکی از مدیران استانداری در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی منتشرشده با کمال وقاحت در مقایسه ای شرم آورآنچه تجلیل پیامبر گونه از بزرگان نامیده با مرگ ملک عبد اله  به تعریف و تمجید ازمراسمات این شاه  فاسد پر داخته است .

تجلیل ازپادشاه ظالمی چون ملک عبد الله ، فاقد تشریفات معرفی کردن خاندانی  که هزینه های شخصی آنها بیش از تولید ناخالص ملی چند کشور مسلمان تحت ستم آنها بیشتر است، خاندانی که به گفته روز نامه های اروپایی و امریکایی تجلیل از آنها توسط سران شرورغرب مایه ننگ آنهاست، ناشی از روح خبیثی است که نمی تواند بین حسین ابن علی (ع)و یزید ابن معاویه فرقی قائل شود.

بله درست است جز سران شرارت کسی به تمجید از ملک عبد الله نپرداخت و درتشییع او مردم اندوهگین نشدند، کسی هم به یاد نمی آورد یزید ابن معاویه (لعنت الله علیه )چگو نه تشییع شد.

برای او گنبد وبارگاهی نیست وهیچ انسان با شرفی به چنین موضوعی فکر نمی کند که یزید باید گنبد و بارگاه داشته باشد اماهیچ کس هم درتکریم امام حسین (ع)به خود تردید راه نمی دهند.

سالانه میلیون ها نفرعاشقانه به زیارتش می روند و سیاهپوش می شوند چگونه ممکن است کسی بتواند چنین موضع ننگ آوری داشته باشد و درعین حال دراستانداری دولت تدبیر و امید خدمت کند.

ما دانشجویان انقلابی و 60 تشکل دانشجویی استان همدان به استانداری  دلسوزانه هشدار می دهیم نباید ننگ حظورچنین افرادی را در بدنه مدیریتی استان شاهد باشیم و ازاستاندارمحترم می خواهیم ضمن تبری از این طیف افرادهرچه سریع تر ساحت دولت را ازلوث وجودچنین تلقیهای ناجوانمردانه ای از شان حضرت امام (ره)و اسلام ناب محمدی (ص)پاک کنند و درعین حال وظیفه خود می دانیم این مطالبه خود رابه روشهای قانونی وانقلابی پی گیری نماییم .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان و تشکل های دانشجویی دانشگاههای استان

دیدگاه شما

آخرین اخبار