مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. بهمن 1393 - 14:40   |   کد مطلب: 14861
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان همدان در واکنش به اظهارات مدير کل اداري استانداري:
اهانت به امام(ره) توهین به باورهای شیعیان و کمک به وهابیت است/ کارگزاران نظام مراقب رفتار خود باشند
انتشار مطالب توهین‌آمیز درخصوص بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از طرف یکی از مقامات استانداری، حرکتی سخیف بوده و به نظر می‌رسد که از طرف یک اتاق فکر طراحی شده باشد.
رستمی

به گزارش صدای دانشجو،  مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بررسی این متن نشان می‌دهد که شباهت بسیاری به به مجموعه اقدامات توهین‌آمیز نسبت به مقدسات اسلامی و شبهات ایجاد شده در تخریب چهرهای انقلابی داشته و نظر شخصی نویسنده نیست.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی تصریح کرد: دست‌اندرکاران این برنامه‌ها، هرازگاه و در مقاطع زمانی مختلف با انتشار مطالبی درصدد ناامید ساختن مردم نسبت به نظام و تشکیک باورهای عموم هستند و ممکن است حتی نشردهنده این مطلب، مطلع نباشد که در چه بازی و برنامه‌ از پیش تعیین شده‌ای افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه شخصیت والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب با پادشاه عربستان، حرکتی نابجا است و نه تنها هتاکی به امام(ره) که اهانت به سایر باورهای شیعیان در بزرگداشت وجود مبارک ائمه اطهار(ع) و ساخت بارگاه برای این بزرگواران و درواقع گسترش اندیشه‌های وهابیت و منافقان است.

امام جمعه شهر مریانج بیان کرد: پذیرفته نیست کسی که در نظام جمهوری اسلامی، عهده‌دار مسئولیتی می‌شود به باورها و اعتقادات مردم آن هم در دهه مبارک فجر که یادآور خون هزارن شهید است؛ توهین کند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: هرکسی در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کند باید نسبت به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی احترام بگذارد.

وی اظهار داشت: ضمن محکوم ساختن چنین اقدامات گستاخانه‌ای، برخورد مناسب و دقیق دستگاه‌های مسئول را خواستاریم که البته استاندار برخورد مناسبی با این شخص داشته است.

 حجت‌الاسلام رستمی، همچنین گفت: نکته مهم این جاست که امروز بی‌دقتی در فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی افراد به امر خطرناکی تبدیل شده و از کارگزاران نظام انتظار می‌رود که نسبت به انتشار مطالبی از زبان، قلم و بیان آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی دقت بیشتری داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار