مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. اسفند 1393 - 23:28   |   کد مطلب: 14909
در دانشگاه الوند برگزار شد
نشست سياسي با موضوع انقلاب
نشست سياسي با حضور 200نفراز دانشجويان دانشگاه الوند با موضوع انقلاب به همت بسيج دانشجويي آن دانشگاه برگزار شد.
نشست سياسي

به گزارش صدای دانشجو، بسيج دانشجويي دانشگاه الوند درروز سه شنبه مورخ 28/11/93 نشست سياسي با حضور 200نفراز دانشجويان دانشگاه برگزارنمودند که در اين نشست طيب فريادرس مسئول بسيج داشنجويي استان همدان و جناب آقاي حسيني رئيس هيات امناي موسسه آموزش عالي الوند  حضورداشتند.

آقاي حسيني دراين نشست دررابطه با انقلاب هاي رخداده در جهان ومقايسه با انقلاب ايران صحبت نمودند.

ودرادامه آقاي فريادرس در رابطه با ماهيت و روند انقلاب ها در دنيا ،منطقه و کشور و فرصت ها و تهديدهاي پيشرو براي اين انقلاب ها به ايرد سخنراني پرداختند.

طيب فريادرس : انقلاب اسلامي مهمترين و بزرگترين انقلاب تاريخ معاصر در دنيا و منطقه ازنظر طبقاتي ،فراگيري و آرمان خواهي بوده است .

ايشان درادامه ا فزود :آن چيزي که نتايج اين زحمات و قوت ها را در انقلاب هاي منطقه هدر ميدهد، عدم هدايت درست جريان مردمي مي باشد.ايشان با اشاره به انقلاب مصر و دلايل ناکامي اين انقلاب را، نبود رهبري ، ارتباط با اسرائيل و فاصله گرفتن با ارزش هاي انقلابي دانست.وي افزود انقلاب ما درحال عبور از گردنه هاي پرپيچ و خم است. واگر نبود رهبري پيامبرگونه امام خامنه اي((حفظه ا...))  اين خلف صالح امام ((ره)) ، هرگز امکان نداشت انقلاب کشور ما نيز از دل اين فتنه هاي بزرگ داخلي، منطقه اي و جهاني بتواند خارج شود.

ايشان به تهديدها و فرصت هاي موجود نيز اشاره کردند و از جمله تهديدات، به اسلام آمريکايي(اسلام ليبرال) ،تکفيري گري و شيعه انگليسي را نام بردند. عده اي هفته برائت را درمقابل هفته وحدت براي ايجاد تفرقه بين برادران شيعه و سني که از سياست هاي انگلستان است رامطرح نمودند.ايشان در ادامه به تکفيري گري و به وجود آمدن جريان داعش در منطقه درکشورهايي از جمله سوريه ،عراق، يمن و...اشاره کردند و گفتند اگرنبود الگوي انقلاب اسلامي ايران و تشکيل بسيج مردمي در برخي از اين کشورها الان معلوم نبود چه برسرآنها مي آمد.

وي در ادامه افزود :اسلام ليبرال ياغرب زدگان داخلي از داعش خطرناک تر هستند زيرا روح انقلاب اسلامي را نشانه گرفته اند و در مقابل روحيه استکبار ستيزي و ظلم ستيزي ملت ايران قد برافراشته اند و به دنبال ترويج سبک زندگي آمريکايي هستند کساني که با صراحت و وقاهت از رضا خان حمايت مي کنند .افرادي که با کمال جهالت ملک عبدالله را با امام خميني (ره) مقايسه مي کنند و فرق يزيد و امام حسين (ع) را نميدانند. و در آخر به مذاکرات هسته اي و به حمايت از تيم مذاکره کننده پرداختند و فرمودند. ما از توافقي که خوب باشد حمايت مي کنيم نه از توافق بد. توافق خوب توافقي است که عزت واقتدار ملي را براي مردم عزيزمان محقق کرده و کليه تحريم ها برداشته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار