مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1393 - 23:03   |   کد مطلب: 14938
بیست و هشتمین یادواره شهدای شلمچه، حماسه ی کربلای 5 و جمعی از شهدای گرانقدر شهر همدان برگزار می شود.
شهدای شلمچه

به گزارش صدای دانشجو و به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، دبیر ستاد یادواره شهدای شلمچه، حماسه ی کربلای 5 با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا بدون شک امری مهم و ضروری است و هرآنچه که امروز داریم همه وهمه از برکت خون پاک شهداست.

"مسعود ملونی" در ادامه افزود: عزت و اقتدار امروز ملت ایران مرهون و مدیون خون پاک جوانانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس با از خود گذشتگی و ایثار نشان دادند که دنیای استکبار به هیچ وجه قدرت مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی را نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

وی هم چنین با اشاره به اینکه یادواره شهدای شلمچه، حماسه ی کربلای 5 از سال 1366 همه ساله برگزار شده است خاطر نشان کرد: دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران بیست و هشتمین یادواره شهدای حماسه ی کربلای 5 خواهد بود.

دبیر ستاد یادواره شهدای شلمچه، حماسه ی کربلای 5 در پایان گفت: این مراسم در روز پنج شنبه مورخ 7/12/93 از ساعت 15الی 17 در محل مسجد مهدیه شهر همدان و با حضور مسئولین استانی، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و هم چنین مردم شهید پرور همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار