مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1393 - 23:12   |   کد مطلب: 14939
با هدف کمک به افراد نیازمند صورت می گیرد
طرح « دست‌ های مهربانی » در استان همدان اجرا می‌ شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت : طرح «دست ‌های مهربانی» از 7 اسفند ماه به مدت هشت روز در این استان اجرا می ‌شود.

به گزارش گزارش صدای دانشجو و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی اظهار داشت: طرح دستهای مهربانی به صورت سراسری از هفتم اسفند ماه به مدت یک هفته در استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در راستای یکپارچه سازی نیات مرتبط با این موضوع در استان همدان به اجرا در می آید.

حجت الاسلام زین العابدینی عنوان نمود: طرح دستهای مهربانی در اواخر شهریور ماه نیز به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و ایتام در استان همدان اجرایی شد و در طی آن بیش از 2 هزار بسته آموزشی در اختیار دانش آموزان نیازمند مستعد قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در این طرح از محل موقوفات مرتبط، به افراد مستمند و نیازمند جامعه کمک می ‌شود، افزود: اجرای این طرح شامل افرادی مانند ایتام، سادات، ایتام فقیر، خانواده ‌های بی‌ سرپرست، پرورشگاه یتیمان، افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد و غیره است که البته این کمک به صورت کاملا محرمانه و با حفظ عزت و کرامت انسانی صورت می ‌گیرد.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی با درخواست از مردم خیر و نیکوکار استان همدان مبنی بر وقف اموال خود در این زمینه، اظهار داشت: وقف در زمینه های کمک به مستمندان و نیازمندان عملی خیر و ماندگاری است که ثمره نیکوی آن تا ابد ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار