مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. اسفند 1393 - 0:31   |   کد مطلب: 14962
جشنواره زمستانی و بازارچه خيريه طبخ غذا و فروش آنه با هدف کمک به کودکان بي سرپرست و بد سرپرست در دانشگاه آزاد اسلامی همدان حال برگزاری است.
جشنواره زمستانی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان جشنواره فرهنگي ،هنري  زمستاني با بخشهاي مختلف از جمله عکاسي، نقاشي ،کاريکاتور(با محوريت زمستان )  و بازارچه خيريه طبخ غذا وفروش آن به نفع کودکان بي سرپرست يا بد سرپرست و غرفه نيکوکاري با دریافت کمک نقدي و غير نقدي ،لباس، اسباب بازي در واحد همدان در حال برگزاری است.

در این جشنواره که با حضور و استقبال  چشم گیر دانشجویان در حال برگزاری است، دانشجویان با  راه اندازی غرفه های  طبخ غذاهای سنتی و فروش آنها به نیت کمک به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست  هم به معرفی آداب و رسوم شهر و دیار خود پرداخته اند و هم در راه رضای خدا قدم هرچند کوچک برداشته اند.

درخت آرزوها یکی دیگر از عناصر این جشنواره است که دانشجویان و مسئولین دانشگاه با برداشتن یک خواسته از آرزوهای کوچک کودکان گامی بزرگ در نشاندن لبخند بر لبان کودکان بی سرپرست  بر می دارند بدین صورت که با مراجعه به درختی که آرزوهای این کودکان از شاخه های آن آویزان است یکی از خواسته های آنان رابرآورده  می کنند.

کمپین حمایت از محمد رسول الله به نام رسول مهربانی و امضای آن توسط دانشجویان، برپایی نمایشگاه نقاشی ، کاریکاتور و عکس  با موضوع زمستان و فروش برخی آثار با هدف کمک به کودکان از دیگر برنامه های جشنواره است.

دانشجویانی که با اشتیاق و میل کامل غذاهای سنتی را با قیمت چندین برابر واقعی می خریدند در این باره چنین اظهار نظر می کردند: این خوشمزه ترین غذایی است که می توان با این قیمت خرید و ثواب کرد.

گفتنی است این جشنواره از 9 تا12 اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی همدان ورودی ساختمان شماره 4 برپا است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار