مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. اسفند 1393 - 8:55   |   کد مطلب: 14997
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: در ایام نوروز باید شان کامل دهه فاطمیه نه تنها در المانهای شهری بلکه در نوع تزیین و آرایش شهری هم به خوبی رعایت شود.
محمد علي پرزاد

به گزارش صدای دانشجو، محمد علي پرزاد عضو شوراي اسلامي شهر همدان با اشاره به تقارن عيد نوروز با ايام فاطميه گفت: با فضاسازي مناسب، شهر بايد رنگ مذهبي بگيرد و حرمت ايام شهادت حضرت فاطمه (س) حفظ شود.

وی اظهار کرد: مديريت شهري بايد فضاي شهر را رنگ و لعاب ديني و مذهبي دهد و با بهار طبيعت تلفيق كنند چون همان‌گونه كه انتظار دارند فضاي شهر بهاري و نوروزي باشد، بي‌تفاوتي ما نسبت به ايام فاطميه را نمي‌پذيرند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: همزمانی ایام فاطمیه و نوروز فرصت ویژه ای است زیرا مردم از دغدغه های کاری رها هستند لذا فرصتی است تا سبک زندگی فاطمی را در بین مردم نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایام دهه فاطمیه یکی از بهترین زمانها برای تبیین سیره و الگوهای عملی زندگی آن حضرت برای مردم به ویژه بانوان است گفت: هر سال باید روی یکی از این شئونات در محافل و منابر کار شود.

پرزاد اظهار کرد: بزرگداشت ایام فاطمیه بزرگداشت دستاوردها و تلاش‌های پیامبر مکرم اسلام (ص)، حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت بلکه باید مجالس عزاداری حضرت فاطمه (س) را همچون دهه محرم پررونق کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار