مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. اسفند 1393 - 9:15   |   کد مطلب: 15010
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: اعزام چهار هزار نفر از دانشجویان این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب پنج کاروان از ششم اسفند ماه آغاز شده و تا 29 اسفند سالجاری ادامه دارد.

به گزارش صدای دانشجو، سرگرد پاسدار حسن ترکمان افزود: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از ابتدای سالجاری آغاز شده و تاکنون 17 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

وی اضافه کرد: اعزام چهار هزار نفر از دانشجویان این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب پنج کاروان از ششم اسفند ماه آغاز شده و تا 29 اسفند سالجاری ادامه دارد.

وی گفت: اعزام دانشجویان و دانش آموزان به مناطق عملیاتی در سالجاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است که این امر بیانگر استقبال از این برنامه فرهنگی است.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه همدان گفت: اعزام محلات به مناطق عملیاتی از 29 اسفند امسال آغاز شده و تا 12 اسفند سال آینده ادامه دارد که برنامه ریزی برای اعزام پنج هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی صورت گرفته است .

وی پیش بینی کرد: با توجه به اینکه بخشی از زائران به صورت خود جوش و با خودروی شخصی اقدام به عزیمت به مناطق جنوب کشور می کنند احتمال می رود شمار زائران به 10 هزار نفر برسد.

سرگرد ترکمان گفت: اقشار مختلف مردم و خانواده ها برای نامنویسی به منظور حضور در مناطق عملیاتی باید به پایگاه ها و حوزه های مقاومت محلات مراجعه کرد و بابت هر نفر 700 هزار ریال به عنوان هزینه ایاب و ذهاب و غذا پرداخت نمایند.

وی گفت: اعزامیان به جنوب کشور علاوه بر حضور در برنامه های فرهنگی معراج شهدای گمنام، شرکت در رزمایش فرهنگی و مسابقات همچنین مناطق عملیاتی والفجر 8 ، کربلای چهار و شلمچه نیز بازدید می کنند.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: برای نخستین بار در نوروز سال 94 زمینه حضور زائران در فکه، چزابه و کانال کمیل نیز فراهم شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار