به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 29. اسفند 1393 - 10:28   |   کد مطلب: 15036
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد
احداث خوابگاه برای دانشجویان متأهل در همدان
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان از احداث سه بلوک ساختمانی به عنوان خوابگاه برای دانشجویان متأهل علوم پزشکی خبر داد.
محمدصادق صبا

به گزارش صدای دانشجو، محمدصادق صبا امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد مجمع خیرین سلامت استان همدان طی سه سال گذشته، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری و همچنین فرهنگسازی، کارگروه‌های مختلف از جمله خودمراقبتی بانوان، معاینه اولیه پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل گروه «شهر با ترافیک ایمن» با هدف اطلاع‌رسانی نسبت به حجم آسیب‌ها و اتلاف منابع، به تشکیل کارگروه ترویج آموزش مهارت‌های زندگی نیز اشاره کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری کارگروه پژوهش در راستای اعتقاد و عملکرد مردم در مشارکت خیرخواهانه عرصه سلامت، خاطرنشان کرد: همکاری اساتید جامعه‌شناس دانشگاه بوعلی در این زمینه حائز اهمیت است.

وی به دستاوردهای عمرانی این مجمع پرداخت و افزود: احداث بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی قلب در 9 طبقه به مساحت 26 هزار متر با هزینه بنیاد فرشچیان از مهمترین اقدامات بوده است.

صبا از احداث سه بلوک ساختمانی به عنوان خوابگاه برای دانشجویان متأهل تخصصی پزشکی با نام کوی سلامت خبر داد و گفت: این خوابگاه شامل 110 واحد 50 تا 60 متر از سوی مجمع خیرین سلامت ساخته شده که زمین این بلوک‌ها نیز در مساحت 7 هزار متر اهدایی از دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی با اشاره به پیشرفت 10 درصدی امور ساختمانی این پروژه افزود: تامین هزینه‌های ساخت خوابگاه با مشارکت مالی خیرین انجام شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به احداث دو باب درمانگاه و خانه بهداشت در روستای تولکی‌تپه و خورونده رزن با هزینه یک خانواده خیر، بیان کرد: این پروژه‌ها صددرصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صبا بیان اینکه طی این مدت موفق به راه‌اندازی مجدد مرکز تحقیقاتی روستای اکنلو از توابع کبودراهنگ توسط انسیتیو پاستور ایران شدیم، یادآور شد: این کار نیز توسط فردی خیر تکمیل و بازسازی شد.

وی افزود: احداث ساختمان مرکز دیالیز در بیمارستان کبودراهنگ، تامین هزینه‌های تعمیرات مرکز بهداشت رزن، اهدای 10 و چهار هکتار زمین برای ساخت دو بیمارستان در رزن توسط دو فرد خیر صورت گرفته است.

وی از احداث بیمارستان امام حسین(ع) ملایر خبر داد و گفت: بازسازی و انجام تعمیرات بیمارستان امام (ره) شهرستان ملایر با هزینه بانویی خیر انجام شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار