مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. فروردين 1394 - 18:57   |   کد مطلب: 15076
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد
ضرورت لغو یک‌جای تمام تحریم‌ها علیه ایران
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم لغو یک‌جای تمام تحریم‌ها علیه ایران گفت: در این زمینه با عدم شفافیت مواجه هستیم در صورتی که این موضوع خط قرمز نظام در مذاکرات هسته‌ای است.
علی‌نعمت چهاردولی

به گزارش صدای دانشجو، علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به توافقنامه لوزان، آن را اقدامی مهم و مثبت خواند و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای این توافقنامه تأثیرگذاری بالای ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان بود.

وی با بیان اینکه حضور شش قدرت جهانی با جمهوری اسلامی بر سر یک میز، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با متانت و قاطعیت، در طول مدت مذاکرات حقانیت ایران اسلامی را نشان دادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این مذاکرات به ملت‌ها و دولت‌ها نشان داد که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

وی ادامه داد: در شرایطی که طرف غربی با چرخش حتی یک سانتریفیوژ در ایران مشکل داشت، امروز حق غنی‌سازی جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته که این اتفاق بزرگ را باید به فال نیک گرفت.

چهاردولی با بیان اینکه البته حق ایران اسلامی بیشتر از اینهاست، تأکید کرد: در شرایطی که دنیای استکبار به دنبال گرفتن این حق از ایران بود، با این توافقنامه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‎‌ای ایران محدود نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه البته برخی مفاد توافقنامه لوزان شفافیت لازم را ندارد، خواستار رفع این ابهام شد و گفت: در نگارش نهایی توافقنامه باید به این مسئله توجه شود تا حقی از جمهوری اسلامی ضایع نشود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم لغو یک‌جای تمام تحریم‌ها علیه ایران ابراز داشت: در این زمینه نیز با عدم شفافیت مواجه هستیم در صورتی که این موضوع خط قرمز نظام در مذاکرات هسته‌ای است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار