مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. فروردين 1394 - 0:31   |   کد مطلب: 15087
معاون نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان:
اعتماد و اطمینان، راهکار تحقق شعار سال
معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جوامعی که در آنها دولت و ملت با یکدیگر همدل بوده و برای حل مشکلات یکدیگر تلاش نموده اند، به سرعت به پیشرف و شکوفایی دست یافته اند.
حجت الاسلام محمودی

به گزارش صدای دانشجو، حجت الاسلام محمودی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 1394 به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی، ضمن تاکید بر همکاری گسترده دولت و ملت با یکدیگر، آنها را همانند دو کفه ترازو برشمرده و عمل به این شعار را ضروری دانستند و همچنین رمز موفقیت کشور را در گرو عمل و توجه به این شعار بیان داشتند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری، پشتوانه اصلی خود را مردم قرار داده و تا به امروز نیز با اتکا به همین قدرت مسلمانان توانسته موانع و چالش ها را پشت سر بگذاردو به نظام سیاسی نمونه در منطقه و جهان تبدیل شود.

محمودی با توجه به جایگاه دولت و ملت از دیدگاه رهبری، خاطرنشان کرد: سال گذشته که سال عزم ملی و مدیریت جهادی بود، شاهد این بودیم که مردم با عزمی راسخ و استوار در راهپیمایی های عظیم متعدد حضور پیدا کردند اما تحقق مدیریت جهادی به اندازه عزم ملی نبود.

وی ادامه داد: امسال قرار است دولت و ملت با یکدیگر همدل شوند و برای حل مشکلات تلاش کنند و اینجاست که دولت بجای برآوردن نیاز گروه یا جناحی خاص، توان و تلاش خود را می گذارد تا مشکلات و خواسته های ملت را برطرف کند.

محمودی با بیان اینکه راهکار تحقق شعار سال اعتماد و اطمینان دولت و ملت با یکدیگر است تاکید کرد: جوامعی که دولت و ملت با یکدیگر اعتماد و اطمینان دارند، به سرعت راه آبادی و شکوفایی و اقتدار و عظمت و پیشرفت را طی می کنند و این جوامع در سایه هدف مشترک، هماهنگی نیروها و امکانات و تعاون دل ها و دست ها شکل می گیرد. 

دیدگاه‌ها

سلام باتشکر وسپاس مطالب خوب وراهگشا می باشد

دیدگاه شما

آخرین اخبار