مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. فروردين 1394 - 12:56   |   کد مطلب: 15118
عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی گفت: جامعه‌ای می‌تواند باعث ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در همه امور شود که از توانایی بانوان نیز استفاده کند.
محمدعلی زلفی‌گل,

به گزارش صدای دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به جایگاه والای زن در جامعه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: زنان نیمی از ظرفیت جامعه هستند که باید از آن در امور جامعه از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی و... استفاده شود.

وی افزود: اگر توجه ویژه‎‌ای به ظرفیت موجود در زنان نشود بخشی از ظرفیت جامعه هدر رفته و نمی‌توان پیشرفت جامعه را شاهد بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی تصریح کرد: جامعه‌ای می‌تواند باعث ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در همه امور شود که از توانایی بانوان نیز استفاده کند.

وی با بیان اینکه زنان از نظر دقت، ظرافت کاری و وجدان کاری در امور نسبت به آقایان سرآمد هستند، تأکید کرد: این امر موفقیت آن‌ها را در پیشبرد امور بیشتر می‌کند.

زلفی‌گل ادامه داد: در بسیاری از شاخه‌های علمی نبوغ و ظرافت خانم‌ها تکمیل‌کننده نبوغ آقایان بوده و این امر باعث پیشرفت هر چه بهتر در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان به عنوان نیمی از منابع توسعه به حساب می‌روند که باید از این منبع به خوبی استفاده شود خاطرنشان کرد: از آنجایی که این قشر عهده‌دار تربیت فرزند و مدیریت خانه هستند باید رعایت این نکات را در بکارگیری این ظرفیت داشته باشند تا حجم کاری وارده بر آن‌ها زیاد نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه 65 درصد از دانشجویان دانشگاه‌ها خانم هستند در پایان تصریح کرد: در آزادی عمل خانم‌ها در امور جامعه باید هم مسائل شرعی و هم مسائل فیزیولوژیکی آنان در نظر گرفته شود تا بتوانیم از این ظرفیت بجا استفاده کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار