مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. ارديبهشت 1394 - 2:16   |   کد مطلب: 15145
ششم اردیبهشت ماه در ملایر برگزار می‌شود
همایش «بایسته‌های رسیدن به دولت اسلامی» با حضور صفارهرندی
دبیر واحد آموزش جامعه اسلامی دانشگاه ملایر از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان ملایر با عنوان «بایسته‌های رسیدن به دولت اسلامی» با حضور صفارهرندی در دانشگاه ملایر خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، محمد بکرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر برنامه‌ها، جلسات و همایش‌های مختلف با موضوعات روز و نیاز دانشجویان را با حضور مسئولان کشور در این دانشگاه برگزار کرده، اظهار کرد: این همایش‌ها با استقبال بی‌نظیر و پرشور دانشجویان دانشگاه ملایر و مسئولان همراه بوده است.

وی از برگزاری همایش و جلسه پرسش و پاسخ با عنوان «بایسته‌های رسیدن به دولت اسلامی» در دانشگاه ملایر خبر داد و افزود: این همایش در ساعت 16 تا 18 ششم اردیبهشت ماه در تالار حافظ دانشکده عمران و معماری دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

دبیر واحد آموزش جامعه اسلامی دانشگاه ملایر تصریح کرد: میهمان ویژه و سخنران این همایش دکتر صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی افزود: پیرامون مباحث تمدن اسلامی، جامعه اسلامی و... سخنرانی و پاسخ به سئوالات دانشجویان را خواهیم داشت.

بکرایی یادآور شد: همچنین از همه مسئولان، نمایندگان و دانشجویان دانشگاه ملایر برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار