مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. ارديبهشت 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 15163
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ملایر از برگزاری کنفرانس ملی مهندسی عمران در 10 اردیبهشت ماه در این دانشگاه خبر داد.
دانشگاه ملایر

به گزارش صدای دانشجو، دکتر "داریوش سوری" در گفت و گو با خبرنگار ايسنا، با اعلام این خبر، افزود: این کنفرانس ملی در 13 محور تخصصی با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهندسی رشته های مدیریت ساخت، ترافیک، ژئوتکنیک، زلزله، عمران آب، عمران نقشه برداری، راه و حمل و نقل، راه آهن و مترو، آب و فاضلاب و تأسیسات شهری و زیربنائی از جمله محورهای این همایش است.

دکتر سوری اظهار کرد: در این کنفرانس محورهای تخصصی چون محیط زیست و توسعه پایدار، سازه های هیدرولیکی، سازه های آبی، مدیریت بحران، مصالح نوین آموزش، مهندسی عمران و اخلاق مهندسی مطرح و بررسی خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ملایر در ادامه درباره مدیریت امور پژوهشی این مرکز آموزش عالی، خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مرکز آموزشی و پژوهشی در راستای رسالت علمی خود در مسیر پژوهش گام نهاده ایم.

وی افزود: بدون شک پژوهش بنیان توسعه خواهد بود و در این راستا به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران و توسعه همه جانبه استان و کشور و نهادینه کردن پژوهش در دانشگاه بر مبنای دانایی اقدام به تهیه و تدوین دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط به فعالیت های پژوهشی از قبیل اجرای طرح های پژوهشی، چاپ کتاب و مقاله شرکت در سمینارهای داخلی و خارجی کرده ایم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار