مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. ارديبهشت 1394 - 17:41   |   کد مطلب: 15195
نماینده مردم ارومیه در مجلس از عدم توجه دولت به دانشگاه پیام نور انتقاد کرد و گفت: برخی‌ها می‌خواهند پیام نور را خط بزنند، انصاف نیست دانشگاه پیام نور قربانی دانشگاه آزاد اسلامی شود.

به گزارش صدای دانشجو و به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور در آیین جشن کارگری در جمع مسئولان و قشرهای مختلف کارگری بناب در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز بناب با انتقاد از برخی ناملایمات نسبت به دانشگاه پیام نور تصریح کرد: برخی‌ها می‌خواهند پیام نور را خط بزنند، ولی ما نخواهیم گذاشت.

نایب رئیس کمیسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توزیع ناعادلانه رشته‌های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی افزود: واحدهای دانشگاه پیام نور باید در سراسر کشور تقویت شده و به مسیر خود برای آموزش فرزندان انقلاب ادامه دهند.

وی با بیان اینکه تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور را افراد بومی تشکیل می‌دهند؛ گفت: اکثریت دانشجویان دانشگاه پیام نور از قشرهای آسیب‌پذیر جامعه هستند.

قاضی‌پور در ادامه ضمن محکوم کردن جریان انحرافی اظهار داشت: ما جریان انحرافی را به این دلیل محکوم می‌کنیم که افرادی ولایتی و وطن دوست هستیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات قابل تحسین دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروهای تحصیل کرده است، خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود، خیلی از جوانان کشورمان باید در خارج از کشور و در کنار تحصیل دنبال فساد می‌رفتند که انصافاً دانشگاه آزاد مانع این اتفاقات شد.

قاضی‌پور در عین حال تأکید کرد: ولی انصاف نیست دانشگاه پیام نور قربانی دانشگاه آزاد اسلامی شود، چرا که بحث حجاب در پیام نور هزار برابر حجاب در دانشگاه اسلامی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار