مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. ارديبهشت 1394 - 0:10   |   کد مطلب: 15197
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معلمان با تأسی از اندیشه شهید مطهری به مسائل اعتقادی بپردازند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: معلمان با تأسی از اندیشه شهید مطهری به مسائل اعتقادی و دینی در جامعه بپردازند.
 محمد رضوی راد

به گزارش صدای دانشجو و به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد رضوی راد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله سالگرد شهید مطهری به نام روز عقیدتی، سیاسی به دلیل مسائل اعتقادی و دینی در سپاه نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری با آثار گرانقدر، ارزنده و با افکار دینی و اعتقادی به عنوان معلم ما یاد می شود، افزود: این استاد گرانقدر شخصیتی مذهبی، علمی و فکری بودند که در فضای فرهنگی کشور ما حضور داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه معلمان باید با تأسی از اندیشه شهید مطهری در جامعه بروز و ظهور کنند، تصریح کرد: پاسخ به شبهات فکری و اعتقادی، بحث‌های اعتقادی و حضور در هیات مذهبی و مراکز علمی و دانشگاهی از ویژگی‌های شهید مطهری بود.

وی با بیان اینکه از 11 تا 17 اردیبهشت ماه هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه است، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سرکشی از خانواده های شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست های عقیدتی و بصیرتی از اهم برنامه های این هفته است.

رضوی راد اعزام مبلغ به رده های اقشار بسیج و حوزه های مقاومت، برگزاری نشست های ویژه صالحین، برگزاری کوهپیمایی را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی برشمرد.

وی افزود: شهید مطهری به واسطه اندیشه و افکار دینی، اعتنقادی و اسلامی و چاپ آثار گرانقدر و ارزنده به عنوان معلم انقلاب شناخته شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: این چهره علمی، مذهبی و فرهنگی در فضای فرهنگی کشور حضور موثر داشتند و حضور این معلم در مراکز علمی و انشگاهی موجب تربیت انسان های عالم و فرهیخته شد.

وی بیان کرد: شهید مطهری برای مراکز علمی و حوزوی و شکل دادن به اندیشه و افکار جوانان به عنوان یک چهره شاخص و الگو شناخته می شود که ما موظف به معرفی این شخصیت بدون کم و کاست هستیم.

رضوی راد خاطرنشان کرد: سپاه براساس اعتقادات دینی و برای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی شکل گرفته و در مباحث اعتقادی و دینی ورود پیدا کرده است.

وی در خصوص برگزاری دوره عقیدتی برای سربازان، گفت: سربازان در دو دوره حین خدمت و آموزش سربازی کلاس های عقیدتی سپاه را سپری می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ارکان بسیج، آموزش مباحث دینی، عقیدتی، سیاسی، تعیین محتوای حلقه های صالحین و مربی از وظایف نهادنماینده ولی فقیه است.

وی با اشاره به وجود 200 هادی سیاسی در استان همدان اظهار داشت: آحاد بسیج، حلقه های صالحین و تربیت آموزش از وظایف فرماندهی سپاه است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار