مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. ارديبهشت 1394 - 8:51   |   کد مطلب: 15207
معاون اداری ـ مالی دانشگاه پردیس شهید مقصودی همدان:
مسئولان به دانشگاه فرهنگیان توجه بیشتری کنند
معاون اداری و مالی دانشگاه پردیس شهید مقصودی همدان گفت: مسئولان به پاپگاه نوبنیان دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه‌ای کنند.
دانشگاه فرهنگیان

به گزارش صدای دانشجو، حسن کاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به شیوه تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش، اظهار کرد: در گذشته هدف آموزش و پرورش تنها برمبنای دانش و تدریس بود در حالی که امروز دانش‌آموزان خود در امر آموزش وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروزه دانش‌آموزان به صورت فعال در تدریس مشارکت داشته و از سوی معلم درس مورد سئوال قرار می‌گیرند، گفت: در شرایط کنونی دانش‌آموزان می‌توانند دست به ابتکار عمل زده و حتی معلمان را به چالش بکشند و طرح موضوع کنند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پردیس شهید مقصودی همدان عنوان کرد: دانش‌آموزان در برخی اوقات در نحوه پاسخ‌دهی از معلمان خود پیشی می‌گیرند که اگر این روش هدایت شود در آینده شاهد موفقیت‌هایی نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در صورت عدم هدایت، امکان انحراف از هدف مورد نظر وجود دارد، گفت: فلسفه تشکیل دانشگاه فرهنگیان نیز هدایت معلمان و دانش‌آموزان با استفاده از روش‌های نوین است.

کاشی با بیان اینکه سیاستگذاری برمبنای تقویت معلمان قوی به منظور انتقال تجربیات آنها به دانش‌‌آموزان مد نظر است، افزود: هدایت دانش‌آموزان از سوی معلمان باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به فرموده مقام معظم رهبری جایگاه والایی دارد، گفت: مسئولان باید به این پایگاه نوبنیان توجه ویژه‌‌ای کنند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پردیس شهید مقصودی همدان افزود: با کمک دانشگاه فرهنگیان می‌توان شاهد پیشرفت در امر تعلیم و تربیت بود تا نظام آموزشی بتواند به اهداف خود دست یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار