مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. ارديبهشت 1394 - 8:55   |   کد مطلب: 15208
مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت : روسا و مسوولین دانشگاهی آستانه تحمل خود را بالا ببرند.
حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی

به گزارش صدای دانشجو، حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی در آیین گشایش جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور که با حضوراستان های کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان به میزبانی واحد همدان برگزار شد ضمن تسلیت ایام وفات بانوی صبر و ایثار زینب کبری گفت: تقارن افتتاح این جشنواره با وفات پیام رسان واقعه کربلا را باید به فال نیک گرفت.

وی بیان کرد: رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای برای نشریات دانشجویی باید مورد توجه بسیار قرار گیرد و صداقت و امانتداری از اصول دیگر نشریات دانشگاهی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بیان کرد: باید از نظر کمیت و کیفیت نگاه ویژه تری به نشریات صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: به روز بودن نشریات دانشگاهی یکی دیگر از ویژگی های مهم این نشریات است که باید مد نظر قرار گیرد.

طالقانی تاکید کرد: باید روسا و مسوولین دانشگاهی آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از انتقادات دانشجویان در نشریات بهره بگیرند.

گفتی است:جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از 14 تا 17 اردیبهشت در سالن کتابخانه مرکزی واحد همدان برپا شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار