مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. ارديبهشت 1394 - 23:47   |   کد مطلب: 15247
در شورای اداری شهرستان همدان، حسین افشاری به عنوان معاون برنامه‌ریزی فرمانداری همدان منصوب شد.
فرماندار همدان در

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز در شورای اداری شهرستان همدان، معاون جدید برنامه‌ریزی فرماندار همدان منصوب شد.

در این مراسم محمدعلی محمدی از معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری همدان تودیع و حسین افشاری به این عنوان منصوب شدند.

در شورای اداری شهرستان همدان هیچ یک از نمایندگان مردم همدان در مجلس حضور نداشتند.

*مدیران جدید ثمرات مدیران قبلی را از دست ندهند

فرماندار همدان در این مراسم با بیان اینکه تغییر و تحولات در حوزه مدیریتی نیاز به توضیح ندارد، افزود: این تغییر و تحولات همواره در سطوح مختلف اداری وجود داشته و خواهد داشت.

علی تعالی با اشاره به تلاش مجدانه معاون برنامه‌ریزی سابق فرماندار گفت: 52 واحد تولیدی که در حالت رکود و تعطیلی بودند با همکاری پرتلاش آقای محمدی، با پیگیری برای ارائه تسهیلات و تقسیط بدهی واحدهای تولیدی حل و فصل شد که کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و مسائل در بخش عمرانی است، افزود: حوزه سیاسی نیز مهم است اما حوزه عمرانی نیاز به اقدامات بیشتری دارد.

فرماندار همدان خطاب به مدیران شهرستان همدان مبنی بر همکاری با معاونت برنامه‌ریزی یادآور شد: در مدیریت ضمن حفظ وضع موجود، باید ثمرات مدیر سابق را از دست نداده و مدیریت موثری را برای ارتقای وضع موجود داشت.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب آب روستایی در سطح شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در روستای باغچه که با همدان 20 دقیقه فاصله زمانی دارد، مشکل آب جدی است و تاکنون مسئولی در آنجا حضور نیافته که نباید از این روستاهای دارای بحران آب غافل شویم.

تعالی بیان داشت: بر این اساس مقرر شد منبع موقتی در آن روستا ایجاد شود تا مشکل این روستا تا حدودی رفع شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار