مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. ارديبهشت 1394 - 23:37   |   کد مطلب: 15260
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه معاونت فرهنگی وزارت علوم به منویات رهبری بیشتر توجه کند، گفت: وزارت علوم باید بگوید که چه فعالیت‌های عملی و کاربردی در زمینه کرسی‌های آزاد اندیشی انجام داده است.

به گزارش صدای دانشجو، امیر فتوتی مسئول تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با فارس، ضمن انتقاد از فضای فرهنگی حاکم بر دانشگاه‌‌ها گفت: متاسفانه طبق گزارشی که از دانشگاه‌های کشور می‌رسد متوجه شدیم فضای فرهنگی حاکم بر دانشگاه‌ها مناسب نیست.

وی افزود: معاونت فرهنگی وزارت علوم باید گزارش عملکرد فرهنگی خود را به صورت شفاف بیان کند، باید مشخص شود در این مدت که از عمر دولت می‌گذرد برای مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها چه کاری انجام شده است.

فتوتی تصریح کرد: میزان توجه معاونت فرهنگی وزارت علوم به منویات رهبری بسیار اسف‌بار است و باید بیشتر به منویات معظم‌له توجه کند. وزارت علوم باید پاسخگو باشد که چه فعالیت‌های عملی و کاربردی در زمینه کرسی‌های آزاد اندیشی انجام داده است.

وی ادامه داد: در پرونده وزارت علوم در سالی که گذشت چیزی جز تاسیس تشکل‌هایی که پیاده نظام جریان سیاسی خاصی در دانشگاه‌ها بودند، وجود ندارد. متاسفانه شرم آور است که تنها کاری که وزارت علوم در این یک ساله توانسته است خوب انجام دهد مدیریت لغو برنامه‌های ارزشی و انقلابی تشکل‌ها بوده است.

این فعال دانشجویی در خاتمه اظهار داشت: مسئولان وزارت علوم نباید وقت خود را صرف فعالیت‌های سیاسی کنند، همه تشکل‌های دانشجویی و همه دانشجویان باید برای مسئولان یکسان باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار