مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1394 - 8:33   |   کد مطلب: 15268
دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان استان همدان در واکنش به اظهرات سخیف صادق زیبا کلام در همدان بیانیه ای صادر کردند.
دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان استان همدان

به گزارش صدای دانشجو، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان استان همدان در واکنش به اظهارات صادق زیبا کلام در همدان در بیانیه ای اعلام کرد: آقایان مسئول با دید امنیتی به تشکلهای انقلابی و ارزشی و اسلامی می نگرند و با برگزاری همایشهای این تشکلها از طرق مختلف مخالفت می کنند

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون با گذشت 6 سال از فتنه ی آمریکایی اسرائیلی 88 و رسوا شدن و معرفی چهره ی واقعی آن با هتک حرمت عاشورای حسینی و مقابله با اصل ولایت فقیه و زیر سوال بردن نظام اسلامی بر ملت ایران ثابت شد که عده ای به بهانه ی قانون و قانونگرایی در مقابل جریان قانونی کشور ایستاده اند و از تریبون های مختلف سعی در برهم زدن و آلوده کردن فضای سیاسی کشور دارند.

کسانی که می خواهند خود را همچنان در بورس سیاست باقی نگه دارند و سخنان تکراری مانند توهین به شورای نگهبان و مستکبر خواندن انقلابیون و تمسخر دستاورد های هسته ای به سان غرب زدگان قجری و زیر سوال بردن فتنه بر زبان می آورند.

این در حالی است که آقایان مسئول با دید امنیتی به تشکلهای انقلابی و ارزشی و اسلامی می نگرند و با برگزاری همایشهای این تشکلها از طرق مختلف مخالفت می کنند، از استانداری واسطه درست می کنند و قیل و قال به راه می اندازند و از فرمانداری مجوز برگزاری نمی دهند و آن گاه برای سخنرانی افرادی مانند حضرت استاد صادق زیبا کلام!! که گاهأ عقایدشان مایه ی خنده ی خودی و غیر خودی است، خود آقایان مسئول جلودار می شوند و همه ی همتشان این است که سخنرانی را برگزار کنند و خودشان نیز در آن شرکت می کنند.

این روزها به نظر می رسد عده ای کاملا هماهنگ مامور به فروختن تریبون هایشان هستند.

لازم است همه بدانند کسانی که امروز دم از قانون می زنند و فکر می کنند با مواضع و سخنانشان از خاکستر فتنه ی ناکامشان آتشی دوباره به پا کنند سخت در اشتباهند.

لازم است همه بدانند که ما دانشجویان انقلابی هوشیاریم و معنا و پشت پرده ی همه ی این رفتار ها را می دانیم و اجازه نخواهیم داد اینگونه عناصر دلبسته به غرب، جولان دهند و در مملکت ولایت دم از وادادگی بدهند.

امید است که همه ی ما و بالاخص مسئولین محترم در سال همدلی و همزبانی، با حرکت در مسیر عقلانی و مدبرانه در ظل عنایات حضرت بقیه الله و هدایتگری های امام خامنه ای به فکر ارتقاءبیش از پیش پرچم اسلام و انقلاب باشیم.

ان شاءالله

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار