مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. تير 1394 - 16:32   |   کد مطلب: 15326
رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به توفیق حضور خود در جلسه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب گفت: جلسه دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جزو نشست‌های خوب، پرمحتوا و صمیمی است.

به گزارش صدای دانشجو، منصور غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان با اشاره به توفیق حضور خود در جلسه دانشجویان و تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب  گفت: جلسه دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جزو نشست های خوب، پرمحتوا و صمیمی است که همیشه نکات شاخصی در آن مطرح می شود و دانشجویان دغدغه ها و مطالبات خود از دستگاه های اجرایی را در محضر ایشان مطرح می کنند و رهبر انقلاب با صبر و حوصله به مطالب توجه می کنند.

 

وی تصریح کرد: بخشی  از صحبت های حضرت اقا در مورد فعالیت  های تشکل ها و نحوه شکل گیری آن ها بود که تعدادی از دانشجویان  نظر به تسهیل جهت ایجاد تشکل جدید و عده ای به دقت نظر در دادن مجوز به تشکل های جدید تاکید داشتند نکته ای که رهبر انقلاب در  صحبت هایشان مطرح کردند بحث در مورد فراگیر شدن تشکل ها و اینکه در برنامه های خود تعداد بیشتری از دانشجویان را مخاطب قرار دهند.

 

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه حضرت آقا در قسمتی از سخنانشان بر این نکته تاکید داشتند که به تشکل های انقلابی باید امکانات بیشتری داد و محدودشان نکرد، افزود: رهبری ضمن تاکید بر زندگی سالم و معنوی در فضا و محیط دانشجویی اظهار داشتند جوانان ما مانند شهید شهریاری ها و چمران ها متدین و انقلابی زندگی کنند و معنویت را در خود افزایش دهند تا بتوانند مسئولیت های خود را بهتر انجام دهند.

 

غلامی ادامه داد: ایشان در پاسخ دانشجویی درباره باز بودن فضای کرسی ها  بر این مسئله تاکید داشتند که کرسی ها در محیط های بازتر انجام شود و به جوانان انقلابی تاکید کردند که در جواب مخالفان با خونسردی رفتار کنید و با استدلال پاسخ آن ها را بدهید.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضرت آقا رشد علمی را به عنوان یکی از آرمان های دانشگاه اسلامی که نیاز به کار و تلاش فراوان دارد، نام بردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار