مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. تير 1394 - 16:34   |   کد مطلب: 15327
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: دانشجویان و تشکل های دانشجویی همدان در بحث استکبار ستیزی از دیگر دانشگاه های کشور پیشی گرفتند و پیش قدم شدند و جبهه استکبار ستیزی در روز قدس در همدان اعلام موجودیت کرد.

طیب فریادرس در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو، با اشاره به ویژگی های دیدار رهبری با دانشجویان گفت: عمق بخشی نگاه تشکل های دانشجویی به مجموعه حرکت انقلاب اسلامی، دستگاه ها و تشکلهای دانشجویی از جمله مهمترین محور های سخنان ابشان بود.

 

 وی تصریح کرد: ابلاغ اصول کلی و سیاست های اصولی تشکل های انقلابی و ارزشی از جانب ولی امر جان تازه ای به تشکل ها بخشید.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان این که محافظه کاری فطری که تشکلهای ارزشی را تهدید می کند گفت: تشکلهای ارزشی بار سنگینی سیاست سازی بر مبنای آرمانهای انقلاب اسلامی را بر دوش دارند سیاست سازی با گفتمان سازی آرمانهای اصولی انقلاب اسلامی از جمله مهمترین آن استکبارستیزی است.

 

فریادرس ادامه داد: دانشجویان و تشکل های دانشجویی همدان در بحث استکبار ستیزی از دیگر دانشگاه های کشور پیشی گرفتند و پیش قدم شدند و جبهه استکبار ستیزی در روز قدس در همدان اعلام موجودیت کرد.

 

وی افزود: اصرار  و تاکید بر خط امام(ره) و استکبار ستیزی به عنوان یکی از بنیادین ترین ویژگی این خط قرانی از جمله وظایف تشکلهای ارزشی در گفتمان سازی با تکرار آرمانهاست.

 

رییس دانشگاه بوعلی سینا با بیان این که خط تحریف فقط به حضرت امام (ره) و آرمانهای مطرح شده توسط ایشان منحصر نشده پروژه اسلام رحمانی بخشی از خط تحریف است گفت: نفاق جدید که فتنه گران 88 با تعریف اسلام رحمانی که در حقیقت همان اسلام آمریکایی است درصدد به حاشیه راندن گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) اسلامی که اشدا الکفار و روحماء بینهم است.

 

وی ادامه داد: امروز بیش از هر وقت دیگری جریان های ارزشی و دانشگاه ها موظف به تبیین بنای اندیشه ضلال اسلام ناب خصوصا در سیاست و اجتماع و درک درست از اشکال لیرالیسم اند.

 

فریادرس در پایان خاطر نشان کرد: امروز یکی از بارزترین وجهه اسلام آمریکایی، اسلام رحمانی است که سازگاری عجیبی با وحشی گری سعودی و داعشی دارد چناچه مدعیان اسلام رحمانی از سران سعودی حمله برای تحمیل فرزندانشان می پذیرند که نشان های دلبستگی آمریکایی آنها می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار